hoelang vooraleer bericht van flits?
Moderator: GVN
hoelang vooraleer bericht van flits?
Hoelang duurt het vooraleer je in kennis wordt gesteld van een overtreding die "de grenzen van de minnelijke schikking" overstijgt?
Krijg je in dat geval ook binnen de twee weken een briefje in de bus?
Tnx for the reply all
T
Krijg je in dat geval ook binnen de twee weken een briefje in de bus?
Tnx for the reply all
T
Laatst gewijzigd door demito op 15 mar 2007, 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
MARCMOTARD
-
pirre105
- Contacteer:
Dient u toe te komen binnen de 14 dagen na de overtreding. Het niet ontvangen binnen die tijd is geenszins aanleiding tot nietigheid.
Verjaring treedt in na 1 jaar maar is 1 jaar verlengbaar door het Parket. Als ge dan nog niets ontvangen hebt zijt ge gerust. Maar ik denk niet dat het zolang zal duren!!
Pirre
Verjaring treedt in na 1 jaar maar is 1 jaar verlengbaar door het Parket. Als ge dan nog niets ontvangen hebt zijt ge gerust. Maar ik denk niet dat het zolang zal duren!!
Pirre
Ik hou van Lut en mijn GSA.
En ik die dacht dat gij altijd zo stipt reedJH. schreef:vorige week woensdag geflitst op 19u07
vandaag in de bus
Ge ziet het kan rap gebeurd zijn, hé
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

shit!!!Chrisser schreef:Ik ben vorig jaar geflitst geweest, heb mijn pv netjes terug ingevuld opgestuurd en heb 11 maanden niets meer vernomen tot..... dagvaarding in de bus voor een bezoekje aan de rechtbank met rijverbod tot gevolg....
Dus je hebt nog veel tijd om te hopen....
Succes!
vergeet niet dat je aan de rechter kan vragen om het rijverbod te laten doorgaan in een vakantieperiode. Natuurlijk stom want dan rijdt je met de moto maar dan heb je beroepshalve geen probleem als je moet gaan werken.
Tip, rij niet tijdens rijverbod!!! je lokale politie en of gemeente is daarvan op de hoogte en de prijs is minimum 1.500 euro.
Het verbod zal in principe niet onmiddellijk uitgevoerd worden tenzij de overtreding erg was. ten minste 25 na de uitspraak maar het kan ook langer duen zal je de onzetting recht tot sturen krijgen via de lokale politie van je woonplaats.
hopelijk is de rechter "mals"
ride with pride
one-one
gsa 1150
one-one
gsa 1150
Vanavond geflitst op de E314 (na de late in't gevang)
geloof mij of niet, maar het gebeurde net op het ogenblik dat ik werd ingehaald door een andere moto die blijkbaar gehaast was.
de klaarstaande politiemoto's hebben niet de moeite gedaan om ons te volgen.
cruse control stond op 130km/u
wat kan ik verwachten,
moet ik de boete van die rijstkoker betalen.
heeft iemand ervaring met soortelijke situatie?
enfin, ik zal de brievenbus in de gaten houden
groetjes
sman
geloof mij of niet, maar het gebeurde net op het ogenblik dat ik werd ingehaald door een andere moto die blijkbaar gehaast was.
de klaarstaande politiemoto's hebben niet de moeite gedaan om ons te volgen.
cruse control stond op 130km/u
wat kan ik verwachten,
heeft iemand ervaring met soortelijke situatie?
enfin, ik zal de brievenbus in de gaten houden
groetjes
sman
-
Iron Gonzo
afwachten op uw papiertje
zelfde geld nemen ze uw inhaler en heb jij niets
zelfde geld nemen ze uw inhaler en heb jij niets
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
indien er twee moto's op hunne foto staan kunnen zij toch niet zien hoe snel wie reed? wordt dan de snelste of de traagste gemeten, en is 130/u een overtreding die geflitst wordt,
chit, 't zou de eerste keer zijn en dan nog onverdiend,
gelukkig stonden zij er niet bij de meren, vijvers en rivieren .....
sman
chit, 't zou de eerste keer zijn en dan nog onverdiend,
gelukkig stonden zij er niet bij de meren, vijvers en rivieren .....
sman
heb je de flits gezien?
in principe zal het toestel niet flitsen als ze geen zekerheid heeft wie de overtreding maakte...
het feit dat de collega's je niet intercepteerden noch de andere motorrijder zal te maken hebben met het feit dat ze geen zekerheid hadden... maw je zal je niet aan pv moeten verwachten en dit binnen de 15 dagen
in principe zal het toestel niet flitsen als ze geen zekerheid heeft wie de overtreding maakte...
het feit dat de collega's je niet intercepteerden noch de andere motorrijder zal te maken hebben met het feit dat ze geen zekerheid hadden... maw je zal je niet aan pv moeten verwachten en dit binnen de 15 dagen
ride with pride
one-one
gsa 1150
one-one
gsa 1150
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Als je in Bxl woont krijg je momenteel een "gunstregime", maw hier mag je lekker anders doen dan de andere Belgen, hoofdstad is immers hoofdstad en elke Belg gelijk voor de wet...was het zoiets
05/05 Pas flitsen bij 37 km te snel
Sinds er in Brussel nieuwe verkeersradars in gebruik zijn genomen, wordt de politierechtbank bedolven onder de dossiers voor overdreven snelheid. Het gerecht vraagt de Brusselse politiezones daarom om pas te flitsen wanneer de chauffeur 37 km per uur boven de snelheidslimiet zit.
Dat meldt La Dernière Heure zaterdag. "Enkele dagen geleden heb ik zoals alle Brusselse burgemeesters en de politiechefs van de zes zones een officiële brief gekregen", legt Didier Gosuin, burgemeester van Oudergem (FDF) uit. "Daarin vraagt het parket pas te flitsen vanaf 37 kilometer per uur boven de snelheidslimiet". De rondzendbrief van het parket is geen verplichting maar een suggestie.
Gosuin wijst met een beschuldigende vinger naar minister van Justitie Onkelinx die het parket van Brussel onvoldoende middelen geeft en roept haar op maandag een crisisvergadering te organiseren.
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Eventjes zuiver technisch gesproken, staat het overtredende voertuig CENTRAAL op de foto. Tenzij jullie tegen elkaar plakte, is vlug uitgemaakt wie de overtreder is. Bij twijfel zou er geen PV worden opgesteld.
Info verkregen van enen pakkeman, maar IK ben dus NIET verantwoordelijk voor deze uitspraak. Er zijn hier op 't forum geschiktere personen die hierover uitsluitsel kunnen geven (denk ik toch)
Greetz, J-P
Info verkregen van enen pakkeman, maar IK ben dus NIET verantwoordelijk voor deze uitspraak. Er zijn hier op 't forum geschiktere personen die hierover uitsluitsel kunnen geven (denk ik toch)
Greetz, J-P