jaja!!! Die bmw-string vind ik geweldig(s)Campi schreef:Ik moet wel zeggen dat er enkele leuke (nieuwe) kledingstukskes in den boetiek zitten...
Is dit normaal
Moderator: GVN
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
Boskrabber
Bij het boekje van maart zit ook het jaarboek 2007, op de laatste bladzijde is er invulformulier en ook het rekeningnummer waarop ik kan storten. Het is dat wat ik zocht.(s)Campi schreef:@ Boskrabber => dit interesseert me wel, kun je wat meer vertellen hierover of bel ik beter eens naar VAB zelfBoskrabber schreef:Het hoogst onwaarschijnlijke is gebeurd. Het is toegekomen, nu kan ik mijn VAB-pech in orde brengen.
R1200RT
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
Boskrabber
Ik ben er zeer tevreden over, zeker als ik in Nederland ben. Want dat vind ik juist een voordeel dat de dekking voor de hele Benelux is.(s)Campi schreef:Thx boskrabber maar ik heb me slecht uitgedrukt...ben je tevreden van VAB want momenteel heb ik géén bijstand en je moet maar eens in panne vallen ergens in een verlaten gat...
R1200RT
-
Iron Gonzo
klacht indienen bij de post
heb ik vroeger ook al meegemaakt maar dan met motoren&toerisme en met motorrijder.
na verschillende klachten te hebben ingediend, ook eens uitgever verwittigd
en toen was het gedaan
heb ik vroeger ook al meegemaakt maar dan met motoren&toerisme en met motorrijder.
na verschillende klachten te hebben ingediend, ook eens uitgever verwittigd
en toen was het gedaan
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Een waardig alternatief bij "Ethias Assistance" auto + moto voor één jaar(s)Campi schreef:Thx boskrabber maar ik heb me slecht uitgedrukt...ben je tevreden van VAB want momenteel heb ik géén bijstand en je moet maar eens in panne vallen ergens in een verlaten gat...
= 77,00 Euro. Grts
Lid BMW MC Vl
Once coconuts always nuts.
Once coconuts always nuts.