http://www.youtube.com/watch?v=1goE0QmW7dk
Foei!

Moderator: GVN
is het niet de bedoeling als men naar zo een screening gaat om te zien hoever je al staat op gebied van motorijden om dan eventueel je zwakke punten bij te schafen,ik vind het spijtig dat sommige personen kritiek hebben op het zwakke niveau van anderevlieger schreef:heb verleden jaar ook nog een screening gevolgd met mijnen oude GS en was inderdaad ook verbaast over het niveau van vele anderenik heb 50 pony's bij en die komen der aan met 150 en kunnen niet tussen 2 kegeltjes doorrijden!
de noodremprocedure heb ik niet mee kunnen doen aangezien mijne GS net voor de remproef in brand vloog
Mijn beste, dat soort screenings zouden niet nodig zijn als iedereen bij jullie z`n motorrijbewijs op een volwaardige manier zou gehaald hebben en niet gratis bij het B-rijbewijs... Het is niet mijn bedoeling om laatdunkend over het niveau te praten, ik vind het gewoon ernstig dat je op die manier uberhaubt de weg op magspoorman schreef:is het niet de bedoeling als men naar zo een screening gaat om te zien hoever je al staat op gebied van motorijden om dan eventueel je zwakke punten bij te schafen,ik vind het spijtig dat sommige personen kritiek hebben op het zwakke niveau van andere,als iedereen perfect met de moto kan rijden dan moeten er geen screenings meer zijn en ook geen cursussen voor motobeheersing enz...
spoorman schreef:is het niet de bedoeling als men naar zo een screening gaat om te zien hoever je al staat op gebied van motorijden om dan eventueel je zwakke punten bij te schafen,ik vind het spijtig dat sommige personen kritiek hebben op het zwakke niveau van anderevlieger schreef:heb verleden jaar ook nog een screening gevolgd met mijnen oude GS en was inderdaad ook verbaast over het niveau van vele anderenik heb 50 pony's bij en die komen der aan met 150 en kunnen niet tussen 2 kegeltjes doorrijden!
de noodremprocedure heb ik niet mee kunnen doen aangezien mijne GS net voor de remproef in brand vloog,als iedereen perfect met de moto kan rijden dan moeten er geen screenings meer zijn en ook geen cursussen voor motobeheersing enz...
Er zouden veel meer mensen die basiscursus gaan volgen als ze iets goedkoper was. 150 € en je bent minstens met 4 of het gaat niet door. Das totaal 600 € en daar moet alleen die instructeur van betaald worden-Wim- schreef:Op enkele uitzonderingen na kreeg iedereen het advies de basiscursus te volgen. Ik ben eens benieuwd hoeveel mensen dat ook gaan doen...
Nog meer onzin!BiemeRT schreef:Er zouden veel meer mensen die basiscursus gaan volgen als ze iets goedkoper was. 150 € en je bent minstens met 4 of het gaat niet door. Das totaal 600 € en daar moet alleen die instructeur van betaald worden-Wim- schreef:Op enkele uitzonderingen na kreeg iedereen het advies de basiscursus te volgen. Ik ben eens benieuwd hoeveel mensen dat ook gaan doen...