tanktas r1150r

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
dragon

tanktas r1150r

Bericht door dragon »

wie heeft ervaring met tanktassen op een
rockster of r1150r?

dragon
rocky
Motorista7

Bericht door Motorista7 »

Ikke nie, maar ben ook wel benieuwd. 8) Al een tijdje aan 't denken om er eentje aan te schaffen, en hier en daar al eens rondgekeken maar tot nu toe niks gezien dat me aanstaat. :(

Dus laat maar komen :wink:
R1200R
Jo De Paepe

Bericht door Jo De Paepe »

De Jurgen zal er wel iets over weten te vertellen, ik dacht dat hij een tanktas had op zijn R1150R.
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO

Mijnen beste maat heeft een BMW-tanktas op z'n R1150R, wat zijn de vragen hieromtrent?

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
dragon

Bericht door dragon »

wat voor merk,kostprijs,gebruiksgemak,inhoud,met magneten of niet,waterdicht ,tevreden over of niet, min en plus punten ........enz

groeten
rocky
vercauteren franky

tanktas

Bericht door vercauteren franky »

heb onlangs een quik-lock tas gekocht by EKO .Raakt de tank van myne r1150r niet!! aanrader...ben steeds anti-tanktas geweest,heb het engage model...
TheViking
Contacteer:

Bericht door TheViking »

Die van mij komt van bij RAD.

Past perfect op mijn rockster.
Hij is in hoogtes instelbaar (je kan er ook een stuk van halen) Werkt met magneten en komt niet los.

In Schotland vorig jaar heb ik hem met de bijgeleverde rekkers vastgemaakt over de duozit. (rekkers rond de kofferhouders)

Waterdicht zal hij niet zijn want ze geven er een regenhoes bij maar ik ben er alleszins heel tevreden over.

Mocht ik een nieuwe moeten kopen, dan kocht ik opnieuw dezelfde!

Dit is zijn opvolger denk ik: http://www.rad.be/nl/c/m/1481-givi-xt41 ... er-bag.htm
Met computers gaat alles automatisch maar niks vanzelf !
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO
dragon schreef:wat voor merk,kostprijs,gebruiksgemak,inhoud,met magneten of niet,waterdicht ,tevreden over of niet, min en plus punten ........enz

groeten
Ori BMW, prijs weet ik niet, is bellen naar den dealer zal 't wel duidelijk maken, is er tevreden van, alhoewel 't kaartvak op géne zak trekt, véél te klein, inhoud kunt ge zelf zien maar met ingebouwde uitbreiding op z'n maximum is 't grrot genoeg om uwe conteur niet meer te zien, wordt denk ik zo'n waterdichte hoes bijgeleverd, is zonder magneten, met 2 haakjes vooraan en 2 plastic gespen aan 't zadel, al bij al z'n geld waard me dunkt :wink:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
TonTon

Bericht door TonTon »

ik rij met een 1150 RT met Bagster tanktas maar moest ik ooit veranderen dan wordt het zeker zo'n quick lock systeem :

http://www.bags-connection.com/oxid.php ... 6.18904749
Motorista7

Bericht door Motorista7 »

uiteindelijk een Quick-lock tanktas gekocht - nog maar een paar keer mee gereden maar alvast heel tevreden. De tas (Engage) raakt de moto niet. De ring op de tank was snel geplaatst :D , die op de tas zelf duurde wat langer :roll:

Een aanrader!
R1200R
Plaats reactie