Is dit een K1 ?
Moderator: GVN
Jeep
Groot gelijk animal.
Na 17 jaar hebben we nog altijd bekijks en zeker niet omdat het de "lelijkste" motor is.
Nooit geen prulle mee gehad (uitgezonderd kardan), zeer zuinig,
verbruikt geen olie en rijdt als een trein.
Soms denk ik hem te verkopen maar als hij daar dan opgepoetst staat te blinken smelt mijn hartje weeral weg. Romantisch hé.
Bartman
Groot gelijk animal.
Na 17 jaar hebben we nog altijd bekijks en zeker niet omdat het de "lelijkste" motor is.
Nooit geen prulle mee gehad (uitgezonderd kardan), zeer zuinig,
verbruikt geen olie en rijdt als een trein.
Soms denk ik hem te verkopen maar als hij daar dan opgepoetst staat te blinken smelt mijn hartje weeral weg. Romantisch hé.
Bartman
-
flyingbrick
-
flyingbrick
Raketman
Ik ben er eerlijk gezegd ook niet voor te vinden. 't Is gemotoriseerde kitch ten top gedreven. Die hele K-reeks (oud-nieuw whatever) heeft mij nooit echt warme gevoelens gegeven. Altijd meer voor de R geweest (hoewel de nieuwe RT/ST ook euh....maar soit).
Schoonheid, vorm en lijn kan men niet in een definitie gieten, smaak wél. Het is dat wat als een huivering door je ruggemerg trekt bij het zien, horen of proeven. Bij sommige- eigenlijk veel, en vooral hedendaagse- bmw's wrijf je de ogen uit je kop. Is mijn lens verschoven? Moest ik gisteren dan toch die laatste Duvel laten staan? Of heeft die mens ergens tegenop gereden?
Duits Design. Het heeft dezelfde eerste letter gemeen, en da's ook alles. Iemand moet ze toch eens zeggen dat ze hun tekentafels recht moeten zetten voor ze beginnen.
Laat ons eerlijk zijn, ook een klassieke boxer heeft zijn schoonheid door de tijd gekregen. Gratie door compassie.
En ik heb het nogal voor underdogs.
Ik ben er eerlijk gezegd ook niet voor te vinden. 't Is gemotoriseerde kitch ten top gedreven. Die hele K-reeks (oud-nieuw whatever) heeft mij nooit echt warme gevoelens gegeven. Altijd meer voor de R geweest (hoewel de nieuwe RT/ST ook euh....maar soit).
Schoonheid, vorm en lijn kan men niet in een definitie gieten, smaak wél. Het is dat wat als een huivering door je ruggemerg trekt bij het zien, horen of proeven. Bij sommige- eigenlijk veel, en vooral hedendaagse- bmw's wrijf je de ogen uit je kop. Is mijn lens verschoven? Moest ik gisteren dan toch die laatste Duvel laten staan? Of heeft die mens ergens tegenop gereden?
Duits Design. Het heeft dezelfde eerste letter gemeen, en da's ook alles. Iemand moet ze toch eens zeggen dat ze hun tekentafels recht moeten zetten voor ze beginnen.
Laat ons eerlijk zijn, ook een klassieke boxer heeft zijn schoonheid door de tijd gekregen. Gratie door compassie.
Dus zeker voor de K1, alom beschreven (toch door Motoren en Toerisme) als de lelijkste moto aller tijden (en daar ben ik het NIET mee eens), dit in tegenstelling tot de oude boxers die alom geprezen staan als onverwoestbaar en toppunt van de klassieke moto.
Smaken verschillen ? Ik heb een oude boxer en een K1 in de garage staan. Beiden hebben hun voor en nadelen, alleen zien sommigen enkel de voordelen, anderen enkel de nadelen. Swat nie aantrekken, ik ga nu een toerken doen met de K1 zie.
-
flyingbrick
We zullen wel eens een samenkomst organiseren, ik stel voor in de tweede helft van augustus ?? Of hebben jullie het graag liever voor de verlofperiodes ? Juni is voor mij vrij druk, juli is verlof.....
Vorige keer kwamen we samen in Oudenaarde, nu .......... (vul maar in)
Laat maar iets weten.
Groeten
Geert
Vorige keer kwamen we samen in Oudenaarde, nu .......... (vul maar in)
Laat maar iets weten.
Groeten
Geert
irideK1
Geplaatst: 14/03/2007 13:37 Onderwerp:
Quote:
Schoonheid, vorm en lijn kan men niet in een definitie gieten, smaak wél.
Wat is me dat voor een stelling
Ik vrees, als we daar blijven over zeveren, dat het niveau blijft zakken
irideK1,
Smaak: eigenschap die men proeft, zintuiglijk en dus individueel, persoonlijk.
Durft u het aan en definitie voor schoonheid te geven?
Of is dit beneden uw niveau?
Geplaatst: 14/03/2007 13:37 Onderwerp:
Quote:
Schoonheid, vorm en lijn kan men niet in een definitie gieten, smaak wél.
Wat is me dat voor een stelling
Ik vrees, als we daar blijven over zeveren, dat het niveau blijft zakken
irideK1,
Smaak: eigenschap die men proeft, zintuiglijk en dus individueel, persoonlijk.
Durft u het aan en definitie voor schoonheid te geven?
Of is dit beneden uw niveau?
-
flyingbrick
-
flyingbrick