Sorry maar ik krijg dat merk niet volledig uitgesproken zonder die alliteratie kwaad te doen.

BTW JH puik voorstel om dit te doen.
Stoffel
Moderator: GVN
RedenStoffel schreef:Sorry maar ik krijg dat merk niet volledig uitgesproken zonder die alliteratie kwaad te doen.
Als mijn madam mee komt, kom ik van Roosdaal ( daar woont de baby-sit)sprint schreef:(S)Campi, altijd welkom hé![]()
Normaal in Waterloo aan de start, maar misschien kunnen we tegen BXL afspreken en van daar samen rijden.
JH. schreef:De rit voor zondag was blijkbaar bedoeld voor garmingebruikers en roadboekrijders.... Er is blijkbaar geen interesse van de organisator om een .itn file voor tomtom gratis notabene, te laten maken, noch deze ter beschikking te stellen.
Tzal zondag dus een andere "meeting" worden voor ons.
Sorry van mijn kant uit, maar deze week heb ik echt geen tijd meer om de route te maken voor tomtom wegens beroepsbezigheden. Als mij geen route wordt doorgestuurd op voorhand, kan ze ook niet ter beschikking zijn op de dag dat iedereen de routes kan opvragen...
Tot op een van de volgende ritten waar we wel gewenst zijn dan maar.
Daar knelt het schoentje...NoPa schreef: Trouwens ........in het CJ staat niets van een GPS file.
't Ja, voor ons ook, zo lijkt hetJH. schreef:Tzal zondag dus een andere "meeting" worden voor ons.
Sorry van mijn kant uit
Naar ik zoal vernomen heb uit diverse bronnen, rijden de meesten liever alleen of in héél kleine groepjes (2 tot 3 motoren) en komen alleen samen op de tussenstops. Het is dus wel van belang dat je de route individueel kan rijden, denk ik danSchalkseruiter® schreef:is dit geen groepsrit of wordt die geheel individueel gereden?
Harald schreef:Ik heb ne Garmin en wil gerust de onfortuinlijke TT rijders op sleeptouw nemen.
let wel mijn vast kontrakt (ons madam)komt ook mee dus ik moet het iets kalmer aan doen
Bosse schreef:Geen paniek.
Ik heb hier al meer dan 150 aanvragen voor de gps-route. Ga deze niet allemaal beantwoorden met: even geduld, de rit wordt donderdag nogmaals gecontroleerd en dan krijg je zoals altijd op vrijdag de gps route. Dus... ze komt, je moet niet blijven mailen.
Bosse.
AHA, nog ne mens met een goed hartHarald schreef:Ik heb ne Garmin en wil gerust de onfortuinlijke TT rijders op sleeptouw nemen.
let wel mijn vast kontrakt (ons madam)komt ook mee dus ik moet het iets kalmer aan doen
Nu weten we tenminste waar we aan toe zijnStoffel schreef:Zonet volgende mail ontvangen van de inrichter Openingsrit.
daar moet je U niet aan spiegelen hoorluc boxer schreef:Het wordt blijkbaar weer vollen bak
Ik heb hier al meer dan 150 aanvragen voor de gps-route