zwarte stipjes op de uitlaat
Moderator: GVN
zwarte stipjes op de uitlaat
Iedereen kent ze wel (toch als je ze eens hebt afgewreven )
Bestaan er snelle manieren om ze weg te krijgen? Maw opwrijven, intrekken, afkuisen en weg
Bestaan er snelle manieren om ze weg te krijgen? Maw opwrijven, intrekken, afkuisen en weg
[ s ]R1100R[ /s ]
R1200S

R1200S

Gisteren nog enkele weggeveegd. Met "BRASSO", koperpoets. Te krijgen bij GB bijvoorbeeld. Is een soort gedrenkte wat die in een rond doosje zit. Gewoon telkens klein stukje afplukken. Kom je heel lang mee toe hoor en kost bijna niks.
Ik gebruik dit al jarenlang, ondermeer vroeger om het chromé van mijn customs te laten blinken.
Ik gebruik dit al jarenlang, ondermeer vroeger om het chromé van mijn customs te laten blinken.
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC
re: zwarte stipjes op de uitlaat
Belgom Alu is magisch voor dit soort dingen (ook om zonder krassen teerplekjes van de velgen en dergelijke te verwijderen)
-
bijnaextuc
-
WALTER GSAdventure
Petroleum.
Als ik mijn motor gewassen heb spoel ik hem steeds met een emmer proper water met een scheut petrol erin. Dan afzemen of afdrogen. Daar waar je niet aankan verdamt het water maar dat beetje petroleum zorgt voor een filmpje olieachtige substantie die het roest tegenhoud en de motor beter doet blinken. Vermijd op de schijven teveel van dat spul te doen. Indien toch ontvetten
Als ik mijn motor gewassen heb spoel ik hem steeds met een emmer proper water met een scheut petrol erin. Dan afzemen of afdrogen. Daar waar je niet aankan verdamt het water maar dat beetje petroleum zorgt voor een filmpje olieachtige substantie die het roest tegenhoud en de motor beter doet blinken. Vermijd op de schijven teveel van dat spul te doen. Indien toch ontvetten
BMW 1200 GSA, 1150 GSA, nu 1250 GSA VAN 2019
De ene is uiterst LINKS, de andere uiterst RECHTS, en ik zit er op, en laat ze werken.
De ene is uiterst LINKS, de andere uiterst RECHTS, en ik zit er op, en laat ze werken.
-
TonTon
ook ik gebruik dit , reeds jaren tot mijn volle tevredenheidGS 'er schreef:Gisteren nog enkele weggeveegd. Met "BRASSO", koperpoets. Te krijgen bij GB bijvoorbeeld. Is een soort gedrenkte wat die in een rond doosje zit. Gewoon telkens klein stukje afplukken. Kom je heel lang mee toe hoor en kost bijna niks.
-
HanzThePanz