Mijn GPS zegt iedentiek hetzelfde, 'k zal het maar niet vertellen aan mijn madam of ze wil niet meer mee.dirk-sus schreef: Van bij mij thuis tot de start zegt de GPS een +- 01.15u rijden.
25/03/2007 - Openingsrit
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Ik probeer ook om 8h00 in Kontich te zijn, maar je moet zeker niet speciaal op mij wachten. Als ik te laat ben, zie ik jullie in WaterloFox30 schreef:Als je wil, pik je maar aan.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

BiemeRT, ik probeer morgen ook van de partij te zijn. Daar ik niet weet waar we in Waterlo afspreken zal ik om 08.00u in Kontich zijn om met de groep mee te rijden...BiemeRT schreef:Ik probeer ook om 8h00 in Kontich te zijn, maar je moet zeker niet speciaal op mij wachten. Als ik te laat ben, zie ik jullie in WaterloFox30 schreef:Als je wil, pik je maar aan.
Misschien tot morgen?
Boxer forever
Zeker wetenMilboxer schreef:BiemeRT, ik probeer morgen ook van de partij te zijn. Daar ik niet weet waar we in Waterlo afspreken zal ik om 08.00u in Kontich zijn om met de groep mee te rijden...
Misschien tot morgen?
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

-
Fox30
Dit is dan het saldo na een dagje forummen:
We hebben gisteren op de ontmoetingsavond afgesproken dat we tegen 8u verzamelen op de parking van Kontich Waarloos (E19). We verzamelen voor het benzinestation, want er achter zouden er werken aan de gang zijn. Tegen 8:15u rijden we dan door naar het vertrekpunt.
Met we bedoelen we:
-Fox30 met passagier (zilver R1150RT)
-Frank12RS (blauwe K1200RS)
-pvde (grijze R1150RT)
-een nieuw lid KIM (K75)
-Shost (rode R1200Rt)
-LDK (R1200 GS)
-geesje Beemer (R1200GSA)
-BiemerRT (zwart-gele R1150RT)
-Milboxer
-Frank K (R1200GSA)
-Wim Zwijndrecht (R1200GSA)
We hebben gisteren op de ontmoetingsavond afgesproken dat we tegen 8u verzamelen op de parking van Kontich Waarloos (E19). We verzamelen voor het benzinestation, want er achter zouden er werken aan de gang zijn. Tegen 8:15u rijden we dan door naar het vertrekpunt.
Met we bedoelen we:
-Fox30 met passagier (zilver R1150RT)
-Frank12RS (blauwe K1200RS)
-pvde (grijze R1150RT)
-een nieuw lid KIM (K75)
-Shost (rode R1200Rt)
-LDK (R1200 GS)
-geesje Beemer (R1200GSA)
-BiemerRT (zwart-gele R1150RT)
-Milboxer
-Frank K (R1200GSA)
-Wim Zwijndrecht (R1200GSA)
-
Boskrabber
't zonneke schijnt veel te lekker om thuis te blijven, dus toch nog maar vlug de track in de Zumo laden, bakske voltanken en dan vertrekken (vanuit Beveren).
Er moet iemand rode lantaarn zijn hé
Er moet iemand rode lantaarn zijn hé
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
-
Iron Gonzo
net thuis van de rit
mooi weer
mooi ritje (sommige banen moeten ze wel dringend eens een nieuw laagje asfalt geven
)
veel bekende en onbekende gezichten gezien
zeer spijtig was de wat ongelukkige aankomst op een AC restaurant langs de snelweg
uiteraard heb ik enkele foto's
die post ik wel later
eerst mijn poepje laten bekomen
--------------------------------
hier de fotos
zoveel zijn er niet 21 verdeeld in 3 reeksen

ah ja wij zijn echt offroad geweest en kwamen dan uit in een grint groeve
hoe dat weggetje er uit zag waar wij naar beneden gereden zijn dat wil je niet weten
feit is wij met zen 3tjes het overleeft zonder kleerscheuren

mooi weer
mooi ritje (sommige banen moeten ze wel dringend eens een nieuw laagje asfalt geven
veel bekende en onbekende gezichten gezien
zeer spijtig was de wat ongelukkige aankomst op een AC restaurant langs de snelweg
uiteraard heb ik enkele foto's
die post ik wel later
eerst mijn poepje laten bekomen
--------------------------------
hier de fotos
zoveel zijn er niet 21 verdeeld in 3 reeksen

ah ja wij zijn echt offroad geweest en kwamen dan uit in een grint groeve
hoe dat weggetje er uit zag waar wij naar beneden gereden zijn dat wil je niet weten
feit is wij met zen 3tjes het overleeft zonder kleerscheuren

Laatst gewijzigd door Iron Gonzo op 25 mar 2007, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Ben ook net terug van een hele mooie openingsrit. Weerom proficiat aan de organisatoren...
Minpuntje was natuurlijk de onfortuinlijke GS'ser die met zijn machine onzacht in de berm was terechtgekomen en door de ziekenwagen diende afgevoerd te worden.
Aan het roadbook-koppel uit Melsele (K1200RS) dat een tijdje achter mij heeft aangereden : ik was jullie ineens kwijt ?
Minpuntje was natuurlijk de onfortuinlijke GS'ser die met zijn machine onzacht in de berm was terechtgekomen en door de ziekenwagen diende afgevoerd te worden.
Aan het roadbook-koppel uit Melsele (K1200RS) dat een tijdje achter mij heeft aangereden : ik was jullie ineens kwijt ?
Greetz,
P@trick
P@trick
-
bmwfreakske
-
Iron Gonzo
oei dat is minderp a t r i c k schreef:Ben ook net terug van een hele mooie openingsrit. Weerom proficiat aan de organisatoren...
Foto werd verwijderd!
Laatst gewijzigd door Iron Gonzo op 25 mar 2007, 21:08, 3 keer totaal gewijzigd.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
IRON GONZO schreef:ah ja
wie op GPS de route rijdt en lid is van de club
niet vergeten melden aan de aanwezige organisator terplaatse dat jij daar bent
en de route mee rijdt![]()
dit wordt al eens vergeten in het GPS tijdperk.
kwestie dat de papier winkel in orde blijft
Toen ik in Waterloo aankwam stonden er alleen nog maar twee rijstkokers voor de brasserie, ben dan maar nie gestopt en vlug aan de rit zelf begonnen.
Greetz,
P@trick
P@trick
-
Werner Von C.
- Contacteer:
't Was weer een leuk ritje, dikke proficiat aan Bosse & Co !
Vanochtend vroeg op de parking GB Texacoooooooooo met klein oogskes...

Aangekomen aan het officieël startpunt van de route...

Jong van hart !

Pablo El Flamenco en Sprint aan het zwarte goud...

De Ludo vecht maar al wat graag met tafels (was gewoon nen truk om op te vallen voor de serveuse...
)

Pablo El Flamenco wou absoluut ne kinderaméricain...

Ik daarentegen had meer interesse voor de dienster...

Aan tafel !!!

Tussenstopke onderweg...

't Blijft toch ne schone moto zenne

Zo, da was een kleine impressie van vandaag
Vanochtend vroeg op de parking GB Texacoooooooooo met klein oogskes...

Aangekomen aan het officieël startpunt van de route...

Jong van hart !

Pablo El Flamenco en Sprint aan het zwarte goud...

De Ludo vecht maar al wat graag met tafels (was gewoon nen truk om op te vallen voor de serveuse...

Pablo El Flamenco wou absoluut ne kinderaméricain...

Ik daarentegen had meer interesse voor de dienster...

Aan tafel !!!

Tussenstopke onderweg...

't Blijft toch ne schone moto zenne

Zo, da was een kleine impressie van vandaag
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
-
sprint
Toffe rit vandaag, bedankt Bosse en Co voor het maken er van.
Harald (+duo), p@sc@l, PabloElFlamenco, dirk-sus, (s)Campi, GSven, Ludo vp, Trikke, bedankt voor het toffe gezelschap.
Lutsers
We hebben weer veel leute gehad hé.
@Martinus: we hebben aan de Texaco in GB nog wat langer gewacht, ik had graag je K eens live gezien.
Harald (+duo), p@sc@l, PabloElFlamenco, dirk-sus, (s)Campi, GSven, Ludo vp, Trikke, bedankt voor het toffe gezelschap.
We hebben weer veel leute gehad hé.
@Martinus: we hebben aan de Texaco in GB nog wat langer gewacht, ik had graag je K eens live gezien.
Laatst gewijzigd door sprint op 25 mar 2007, 22:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Marnix.