Sinds zaterdag staat de F800ST in onze garage in de plaats van de F650 scarver die 4 jaar trouwe dienst heeft geleverd voor mijn echtgenote.
Na een eerst testrit tijdens de open deur dagen van 10&11 maart waren zowel mijn vrouw als ikzelf onmiddelijk verkocht en dat niet alleen voor de design maar zeker voor het rijcomfort van deze "gooi en smijt" fiets.
K'zou zelfs dit machien voorkeur geven op mijn 1150RT voor de kortere
ritten !
Zondag was dan D-Day of beter gezegd BMW-day met de openingsrit van onze Bosse. Dat de route tip-top zou zijn was een weet op voorhand. Met de F800ST was het dat des te meer voor mijne madam. Van Eeklo
naar Waterloo langs kleine wegen "niet inrijden op de autosnelweg zei de dealer" Ter plaatse een rit van om en bij de 250km en dan ook weer terug langs secundaire weg. Bijna 500km en van zadelpijn heb ik niet gehoord... Alleen maar "k'ben enorm tevreden ... dat ik veranderd ben van moto" Allé maar goed dat het enkel de moto was en niet ik

Na 500km is het moeilijk reeds een goede mening te geven maar k'moet zeggen 't ziet er goed uit .... Hebben onmiddelijk het lang week-end van 17 mei op de agenda gezet voor een 4-daagse Alpen héén en terug.
Groeten uit Eeklo en een prettig en veilig seizoen aan iedereen toegewenst.
Kristof