Beoordeling F800ST door eigenaars

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW F-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
R1200RTERKE
Contacteer:

Beoordeling F800ST door eigenaars

Bericht door R1200RTERKE »

Hallo iedereen,

Sinds zaterdag staat de F800ST in onze garage in de plaats van de F650 scarver die 4 jaar trouwe dienst heeft geleverd voor mijn echtgenote.

Na een eerst testrit tijdens de open deur dagen van 10&11 maart waren zowel mijn vrouw als ikzelf onmiddelijk verkocht en dat niet alleen voor de design maar zeker voor het rijcomfort van deze "gooi en smijt" fiets.
K'zou zelfs dit machien voorkeur geven op mijn 1150RT voor de kortere
ritten !

Zondag was dan D-Day of beter gezegd BMW-day met de openingsrit van onze Bosse. Dat de route tip-top zou zijn was een weet op voorhand. Met de F800ST was het dat des te meer voor mijne madam. Van Eeklo
naar Waterloo langs kleine wegen "niet inrijden op de autosnelweg zei de dealer" Ter plaatse een rit van om en bij de 250km en dan ook weer terug langs secundaire weg. Bijna 500km en van zadelpijn heb ik niet gehoord... Alleen maar "k'ben enorm tevreden ... dat ik veranderd ben van moto" Allé maar goed dat het enkel de moto was en niet ik :wink:

Na 500km is het moeilijk reeds een goede mening te geven maar k'moet zeggen 't ziet er goed uit .... Hebben onmiddelijk het lang week-end van 17 mei op de agenda gezet voor een 4-daagse Alpen héén en terug.

Groeten uit Eeklo en een prettig en veilig seizoen aan iedereen toegewenst.

Kristof
MOTOBLOG

Bericht door MOTOBLOG »

Het is inderdaad een wreed fijne fiets. Toen ik beide (S en ST) kon testrijden op Francorchamps was ik ook aangenaam verrast. Ik zie dit inderdaad als een kanshebber om mij boxer op te volgen...
Mano Destra

Bericht door Mano Destra »

Proficiat met je nieuwe koop. Als de mijne geleverd is (binnen 4 weken) kunnen we misschien eens samen een toerke doen.

ondertussen, geniet er van :wink:
R1200RTERKE
Contacteer:

Bericht door R1200RTERKE »

Amaai Mano, moet ge der zo lang op wachten ?

K'heb op 11/3 proefgereden bij BM center te Loppem (mijn dealer sinds den beginne ...)

K'heb op 14/3 de bestelbon gaan tekenen (met de actie kofferset aan
199€ !!)

K'heb op 24/3 de machine kunnen afhalen en er dus op 25/3 zoals beloofd door mijn dealer de Openingsrit kunnen mee rijden (allé om eerlijk te zijn ik niet maar wel mijn echtgenote)

Greetzzz
Kristof
Visit our web-site : http://www.exme.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Mano Destra

Bericht door Mano Destra »

Volgens mijn dealer heeft de laattijdige levering te maken met de combinaties van opties. Er zijn moto's in stock met veelgevraagde opties, maar als je daarvan afwijkt moet de moto in Duitsland besteld worden. Ongeveer 2 maanden wachttijd. :?
Geduld is een schone deugd maar het begint toch te kriebelen.
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO
Mano Destra schreef:Er zijn moto's in stock met veelgevraagde opties, maar als je daarvan afwijkt moet de moto in Duitsland besteld worden.
Idd, mijn Gs (zonder ABS) heeft ook bijna 6 weken op zich laten wachten, terwijl dezelfde met ABS al de week erna kon geleverd worden :roll:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
hanske

aankoop F800S

Bericht door hanske »

Mij was beloofd dat de nieuwe F800S zou arriveren in de tweede week, en dat ik hem zou kunnen halen in de derde week van maart. Tot hiertoe nog niks gehoord. Zou het minder courant zijn om een ABS- en boordcomputerloze F800S te bestellen? Gelukkig heb ik nog een ander scheurijzer.
Transalpje

Re: aankoop F800S

Bericht door Transalpje »

hanske schreef:Mij was beloofd dat de nieuwe F800S zou arriveren in de tweede week, en dat ik hem zou kunnen halen in de derde week van maart. Tot hiertoe nog niks gehoord. Zou het minder courant zijn om een ABS- en boordcomputerloze F800S te bestellen? Gelukkig heb ik nog een ander scheurijzer.
zonder abs is zeker minder courant, en heb er al meer met boordcomputer gezien dan zonder ... dus wellicht vandaar de wachttijd. Reken daar nog bij dat juist nu een aantal modificaties doorgevoerd worden, ... troost je ... je krijgt daarna wellicht een nog beter draaiende S :D
(2004) Honda Transalp - (2006) BMW F800ST - (2008) R1200GS
http://users.telent.be/transalpje
Plaats reactie