voorrem lekt...

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
rockit k75s

voorrem lekt...

Bericht door rockit k75s »

Sinds een tijdje lekt me voorrem van me k1100rs, de ene keer meer dan andere maar hij lekt dus.... ik heb me laten vertellen dat dit grote kosten zouden zijn als de cilinder etc zouden vervangen moeten worden, is dat dan ook zo in de meeste gevallen dat gans die cilinder moet worden vervangen of kan het ook een dichting zijn die naar de vaantjes is?

Iemand ervaring hiermee?

Groeten
David
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

vertel eens waar hij lekt
want dit ben je vergeten vertellen
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
rockit k75s

inderdaad ben dat vergeten,

wel hij lekt op de plaats waar me remhendel toekomt, er zit daar net een soort bakje ik denk dat het de remcilinder is en van daaruit lekt hij... het rare is de ene keer lekt hij meer dan de andere......ik zal sebiet nog es goed kijken om de plaats waar hij lekt beter te kunnen voorstellen...

Iron gonzo ik zie dat je van Maldegem bent ik werk in Maldegem en Ursel

bye
David
jerre

Bericht door jerre »

waarschijnlijk dichting van het remcilindertje dat versleten is..
heb ik op mijn K ook gehad, en toen bij de dealer een nieuw cilindertje gekocht? weet wel de prijs niet meer...
K100 RS 16v
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

rockit k75s schreef:inderdaad ben dat vergeten,

wel hij lekt op de plaats waar me remhendel toekomt, er zit daar net een soort bakje ik denk dat het de remcilinder is en van daaruit lekt hij... het rare is de ene keer lekt hij meer dan de andere......ik zal sebiet nog es goed kijken om de plaats waar hij lekt beter te kunnen voorstellen...

Iron gonzo ik zie dat je van Maldegem bent ik werk in Maldegem en Ursel

bye
David
je hebt Pm :wink:
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
rockit k75s

heb het laten repareren, was idd een nieuwe dichting en een nieuwe remcilinder kan nu weer ongestoord en veilig remmen....merci voor je pm iron gonzo, ik werk snachts en kon wel es passeren ma da ging een beetje vroeg in de morgen zijn denk ik......... toch merci he..
Plaats reactie