all-roadrit rond Brugge
Moderator: GVN
Verdomme, nu ben ik per ongeluk op't Zweeds forum beland

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Einddemper
Frans, ziene kèk do heinen anderen uutloat up joenen Hè-Is ? Of zien 't mien oohen die nie hoèd en zien èn den donkeren
?

R 1200 GS K50 MJ 2015 Frozen dark blue metallic (since October 3 2014 ...
)
R 1200 GS K25 MU 2008 Silver grey met.(September 2008 - September 2014)
R 1200 GS K25 MJ 2005 Ocean blue metallic (September 2004 - september 2008)
K 75 RT 1993 (ex-police, since August 2007)

Frans schreef:kan nu evenveel lawijt maken alste gie
mijne Bos roars

R 1200 GS K50 MJ 2015 Frozen dark blue metallic (since October 3 2014 ...
)

Ha rusor, goed thuisgekomen dus.
Jammer dat je zo vroeg weg moest, want zoals friedl Lesage placht te zeggen : het beste moest nog komen.
Daniel is echt een kei in het plannen van routes, vanzeleven nooit gedacht dat er nog zo veel offroad te genieten valt in mijnen achtertuin.
Perfecte dag weeral, prachtig weer en zalige baantjes.
tot de volgende,
grt, Z
Jammer dat je zo vroeg weg moest, want zoals friedl Lesage placht te zeggen : het beste moest nog komen.
Daniel is echt een kei in het plannen van routes, vanzeleven nooit gedacht dat er nog zo veel offroad te genieten valt in mijnen achtertuin.
Perfecte dag weeral, prachtig weer en zalige baantjes.
tot de volgende,
grt, Z
Stipt om 10u was iedereen (7 man) op het afgesproken vertrekpunt (en zelfs de zon was van de partij).Na een kleine briefing vertrokken voor een ritje rond Brugge van een 150km .Na een 500-tal meters waren er al enkele hindernissen te nemen om te kijken wat voor vlees we in de kuip hadden
.....wel
er zaten geen sukkelaars bij
De vele bos- en veldwegen lagen er allemaal mooi droog bij en daardoor was een vlot tempo haalbaar . Na een goed uur rijden moesten we de polder door richting Damme en daar is weinig off-road voor handen maar deze had ik vervangen door een flinke portie bochtenwerk langs de vele polderwegen.In Damme gestopt om op een zonnig terras te genieten van een hap en een drankje en te luisteren naar de stoere verhalen van Frans.In het tweede deel waar terug veel mooie off-roadweggetjes in zaten hebben we jammergenoeg moeten afscheid van Woutermtb met een platte achterband . Rond 16u waren we dan aan het eindpunt op de markt van Loppem.
Bedankt aan Advic , Frans , Sven GS , Woutermtb , Rusor en Pieter Lievens voor deze gezellige dag

De vele bos- en veldwegen lagen er allemaal mooi droog bij en daardoor was een vlot tempo haalbaar . Na een goed uur rijden moesten we de polder door richting Damme en daar is weinig off-road voor handen maar deze had ik vervangen door een flinke portie bochtenwerk langs de vele polderwegen.In Damme gestopt om op een zonnig terras te genieten van een hap en een drankje en te luisteren naar de stoere verhalen van Frans.In het tweede deel waar terug veel mooie off-roadweggetjes in zaten hebben we jammergenoeg moeten afscheid van Woutermtb met een platte achterband . Rond 16u waren we dan aan het eindpunt op de markt van Loppem.
Bedankt aan Advic , Frans , Sven GS , Woutermtb , Rusor en Pieter Lievens voor deze gezellige dag

toetindendroai
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
Hey,
Bij deze iedereen nog eens bedanken voor de mooie dag!
Ik hoop dat er nog veel initiatieven zullen volgen....
De lekke achterband de pret niet meer drukken! Op een uurtje stond ik thuis (letterlijk, aangezien ik die hele afstand maar rechtop heb gedaan ivm druk op het achterwiel)
Hopelijk is dit nog eens voor herhaling vatbaar
Ciao,
Wouter
ps zoals beloofd nog het interessante adres voor een reisje marocco: http://www.chesterkik.net/maroc2005/
Bij deze iedereen nog eens bedanken voor de mooie dag!
Ik hoop dat er nog veel initiatieven zullen volgen....
De lekke achterband de pret niet meer drukken! Op een uurtje stond ik thuis (letterlijk, aangezien ik die hele afstand maar rechtop heb gedaan ivm druk op het achterwiel)
Hopelijk is dit nog eens voor herhaling vatbaar

Ciao,
Wouter
ps zoals beloofd nog het interessante adres voor een reisje marocco: http://www.chesterkik.net/maroc2005/
Grenzen verleggen is de opdracht....