Ikzelf was in het begin ook niet echt gemotiveerd, ik leerde voornamelijk motorijden om 2 redenen. Ten eerste uit noodzaak, moest in 15min stad doorkruisen. Ten tweede wilde meekunnen rijden met men ventje ook als de kindjes thuis waren, dus met z'n viertjes.stefke schreef:Vreemd dat iedereen hierover kijkt want hier loopt het al wat scheef. Begin eerst met de vraag of je vrouw echt wel wil motorrijden, als dat niet het geval is kan je beter gelijk stoppen.janneman schreef: Nu ik ga ze niet forceren, ik wil het eigenlijk meer dan zijzelf.
jan
Ben begonnen met een scooter 100cc, al snel overgestapt naar max. dat m'n rijbewijs toeliet. Na een 6-tal maanden m'n man z'n deauville overgenomen, rijlessen gevolgd, examen afgelegd. Nog eens een goeie 6-maanden later overgestapt naar een pan-european. Waar ik mij wel mee amuseer. Rij er dagelijks mee naar m'n werk, ook in de winter.
Heb er nog geen spijt van, 't is zalig om met z'n vieren te toeren, zijn vorig jaar zo een week naar Oostenrijk geweest.
Ik heb maar één raad voor je vrouwke Janneman, gewoon es proberen en cursussen volgen.
't vrouwke van Seven.