Heb twee weken geleden een R850R van 2002 gekocht. Heb hier al heel wat zitten lezen en op aanraden van de meesten gekozen voor een Shoei Multitec.
Heel content van
Thanks allemaal,
Bram
Moderator: GVN
Ja dat heb ik ook al aan de lijve ondervonden.PabloElFlamenco schreef:Dag Bram, welkom op ons forum, nog een 850R erbij...
Ik rij zelf met een "oud" model R850R (van voor 2002) en ben er erg blij van, waarbij hoeft gezegd dat ie als nieuw is, slechts 6000 km gereden op 6 jaar tijd, dat is niet bepaald veel te noemen (en ik heb er toch al 10% bijgereden in 2 maand tijd).
De enige kritiek die ik erop meen te mogen uiten, is dat de motor bij stilstand nogal tendens vertoont omver te vallenmaar er zijn hier op het forum van die slimmerikken die beweren dat dat niet aan de motor zou liggen. Ik heb daarom valbeugels gemonteerd, waarmee ik mijn linkervoet zonder noemenswaardige moeite kan pletten, om me eraan te herinneren dat evenwicht en zwaartekracht onderhavig zijn aan dwingende wetmatigheden, en tot de wetenschap (en niet het geloof) behoren. QED.
Een beetje zoals de mijne dus? Ik ken er nog niet veel van maar kijk eens naar mijn fotos. Mijne is van 05/2002 (eerst ingeschreven). Had een 26900 km of zo. (Was) ook in zeer goede staat.Stefaan N schreef:Dag Bram en Pablo,
Tel er nog maar een R850RT rijder bij.
Ik haal hem zaterdag af... Hopelijk is het mooi weer !
De mijne is van 2001, dus oud model, maar met 31.000km op de teller en zéér goed onderhouden, nog zo goed als nieuw.
Ik heb mij een Airoh SV55 basic gekocht bij RAD. Aan 149€ kon ik niet weigeren
Tot op de baan !
Stefaan
Koop grote 2 zijkoffers Paul, die zullen je valbaren wel goed beschermenPabloElFlamenco schreef:Dag Bram, welkom op ons forum, nog een 850R erbij...
Ik rij zelf met een "oud" model R850R (van voor 2002) en ben er erg blij van, waarbij hoeft gezegd dat ie als nieuw is, slechts 6000 km gereden op 6 jaar tijd, dat is niet bepaald veel te noemen (en ik heb er toch al 10% bijgereden in 2 maand tijd).
De enige kritiek die ik erop meen te mogen uiten, is dat de motor bij stilstand nogal tendens vertoont omver te vallenmaar er zijn hier op het forum van die slimmerikken die beweren dat dat niet aan de motor zou liggen. Ik heb daarom valbeugels gemonteerd, waarmee ik mijn linkervoet zonder noemenswaardige moeite kan pletten, om me eraan te herinneren dat evenwicht en zwaartekracht onderhavig zijn aan dwingende wetmatigheden, en tot de wetenschap (en niet het geloof) behoren. QED.

Jaja, Lomax, dat hemmik gevoeld, toen die valbaren op de bovenkant van mijne linkervoet terecht kwamen. En IDD, geen schram te zien (op de valbaar). Mijne voet, awel, niks gebroken (mijn madam heeft er een radioke van genomen), maar ik denk een paar platte pezen, doet één week na "de feiten" nog vree pijn, maar de zwelling is nu toch weg, iedere dag flexium gel en arnica...LOMAX schreef:Welkom Bram & Stef. En veel veilige "850"kilometers gewenst.
Als je omvalt, zorg dan dat je onder je motor komt te steken. Je breekt dan wel vanalles, maar uw motor blijft krasvrij.
oudjohan reynders schreef:Kan er iemand een foto posten van de R850Rt oud model??
Vanaf wanneer spreken we van een nieuw model??

hehePabloElFlamenco schreef:Jaja, Lomax, dat hemmik gevoeld, toen die valbaren op de bovenkant van mijne linkervoet terecht kwamen. En IDD, geen schram te zien (op de valbaar). Mijne voet, awel, niks gebroken (mijn madam heeft er een radioke van genomen), maar ik denk een paar platte pezen, doet één week na "de feiten" nog vree pijn, maar de zwelling is nu toch weg, iedere dag flexium gel en arnica...LOMAX schreef:Welkom Bram & Stef. En veel veilige "850"kilometers gewenst.
Als je omvalt, zorg dan dat je onder je motor komt te steken. Je breekt dan wel vanalles, maar uw motor blijft krasvrij.
Langs deze weg groeten aan mijne vriend Sprint, en mijne vriend Lomax (die koffers, kwestie van geduld, ik zoek het nog uit...).
Wij zouden eigenlijk eens een 850 meet moeten doen. Op rij omvervallen![]()
![]()
LOL Pablo, 't doet me plezier dat je er mee kan lachen, er zijn al genoeg zuurpruimen op deze aardkloot (waaronder ik soms ook, maar meestal tijdens de werkuren...Wij zouden eigenlijk eens een 850 meet moeten doen. Op rij omvervallen
LOMAX schreef:Welkom Bram & Stef. En veel veilige "850"kilometers gewenst.