Fixed an issue transferring routes to the Zumo.
Fixed an issue with the integration of Google Earth and MapSource.
Fixed an issue with the size estimate of selected map sets.
update mapsource naar 6.12.3 Vanaf heden beschikbaar
Moderator: GVN
-
hla
- Contacteer:
Ik heb mijn update DVD ontvangen en geinstalleerd.
Ik werk dus nu met City Navigation Europa V9.
Mijn mapsource is ook aangepast, maar ik heb blijkbaar versie 6.11.6 staan.
Nu staat hier dat versie 6.12.3 al blijkbaar beschikbaar is, en de versie 6.12.2 was er ook met "problemen".
Hoe komt het echter dat ik vorige week de update gedaan heb op de garmin site en maar versie 6.11.6 heb
Daarenboven is het verschil tussen City nav. en mapsource mij ook niet helemaal duidelijk
Ik werk dus nu met City Navigation Europa V9.
Mijn mapsource is ook aangepast, maar ik heb blijkbaar versie 6.11.6 staan.
Nu staat hier dat versie 6.12.3 al blijkbaar beschikbaar is, en de versie 6.12.2 was er ook met "problemen".
Hoe komt het echter dat ik vorige week de update gedaan heb op de garmin site en maar versie 6.11.6 heb
Daarenboven is het verschil tussen City nav. en mapsource mij ook niet helemaal duidelijk
Rij met plezier, en geniet.
R1200RT
BMW motoclub-Vlaanderen lid
R1200RT
BMW motoclub-Vlaanderen lid
mapsource is het programma waarmee je route's maakt.versie 6.12.3. is de nieuwste.
city navigator is het kaartmateriaal dat in je toestel zit.versie 9 is de nieuwste.
het feit dat je na de update de versie 6.11.6. hebt wil alleen zeggen dat er tussen het uitbrengen van de dvd en vandaag al 2 updates geweest zijn.
versie 6.12.2. zou ik maar overslaan.
ferre
city navigator is het kaartmateriaal dat in je toestel zit.versie 9 is de nieuwste.
het feit dat je na de update de versie 6.11.6. hebt wil alleen zeggen dat er tussen het uitbrengen van de dvd en vandaag al 2 updates geweest zijn.
versie 6.12.2. zou ik maar overslaan.
ferre
Mazda MX5 +Garmin Zumo 660
ter info,
bij update naar 6.12.3
* de routes worden nu opgeslagen onder een 'versie 3' en vóór de update onder 'versie 2'
als je dan routes wil uitwisselen met anderen - en die hebben de mapsource nog niet upgedate - dan kan hij/ zij de file niet openen
=> daarom best bij 'opslaan als' onder 'versie 2' opslaan (indien je van plan bent je routes uit te wisselen)
bij update naar 6.12.3
* de routes worden nu opgeslagen onder een 'versie 3' en vóór de update onder 'versie 2'
als je dan routes wil uitwisselen met anderen - en die hebben de mapsource nog niet upgedate - dan kan hij/ zij de file niet openen
=> daarom best bij 'opslaan als' onder 'versie 2' opslaan (indien je van plan bent je routes uit te wisselen)
R1200RT - 73000km http://www.eamc.be