Motorkledij...
Moderator: GVN
-
Motorkledij...
Ja, dat is een heel onderwerp... Het lijkt me verstandig de uiteindelijke beslissing uit te stellen tot op een grote motorbeurs, waarbij verschillende merken naast elkaar tentoongesteld zijn en de prijzen kunnen vergeleken.
Welke zijn, in België, zulke grotere beurzen? En in welke maand worden ze gehouden?
Ik moet alleszins eerst nog een paar maanden sparen...
Bedankt!
Paul
Welke zijn, in België, zulke grotere beurzen? En in welke maand worden ze gehouden?
Ik moet alleszins eerst nog een paar maanden sparen...
Bedankt!
Paul
Uit één blok metaal gehouwen (...de motor...)
Lid van bmw-mc-vl (...de rijder...)
Lid van bmw-mc-vl (...de rijder...)
Eén van de grotere zaken van de streek hier is Vanzeebroek.
Heeft enorm veel keuze, voor welke soort motorbescherming en andere prullaria je ook mag wensen.
Ligt op de N6 in Sint-Pieters-Leeuw.
Ring afrit 16.
Heeft enorm veel keuze, voor welke soort motorbescherming en andere prullaria je ook mag wensen.
Ligt op de N6 in Sint-Pieters-Leeuw.
Ring afrit 16.
GSven 
ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT

ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT
kleding
hallo
ga eens kijken bij eko in kontich hebben ook een site, is kledingbeurs op zich
groetjes, misschien wat laat maar je weet nooit
koen
http://www.eko-motorwear.com
ga eens kijken bij eko in kontich hebben ook een site, is kledingbeurs op zich
groetjes, misschien wat laat maar je weet nooit
koen
http://www.eko-motorwear.com
Als je niet bang bent van een beetje Duits is er altijd http://www.louis.de waar je veel merken kan krijgen en de prijzen héél gunstig zijn 

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Hoi BiemeRT,BiemeRT schreef:Als je niet bang bent van een beetje Duits is er altijd http://www.louis.de waar je veel merken kan krijgen en de prijzen héél gunstig zijn
Heb deze broek gezien bij Louis,maar heb geen ervaring of weinig om online aankopen te doen.
Welke maatvoering hebben ze daar,ikzelf ben" ne lange smalle"van 1.87cm en 75KG.
Als dat niet past kan je dat dan terug inleveren,en wat zijn de verzendingskosten????

Is echt m'n goesting deze broek!!!
Groetjes Frank

-
is er op hun site geen uitleg te vinden over maten en gewichten ???
edit:
haha gevonden
Konfektionsgrößen - Hosen
Um die benötigte Größe für diesen Artikel zu ermitteln, bestimmen Sie mit einem Maßband bitte folgende Maße:

B Taillenumfang:
Ohne zu schnüren rings um die Taille messen.
C Hüftumfang:
Waagerecht um die stärkste Stelle der Hüfte, des Gesäßes messen.
E Seitenlänge:
Ohne Bund von der Taille über die Hüfte bis zur Fußsohle messen.
Bitte wählen Sie:
Herren: NormalgrößenHerren: Kurze, untersetzte GrößenHerren: Lange GrößenDamen: NormalgrößenDamen: Kurze, starkhüftige GrößenDamen: lange GrößenKindergrößen: NormalgrößenUmrechnungstabelle: US - D

edit:
haha gevonden

Konfektionsgrößen - Hosen
Um die benötigte Größe für diesen Artikel zu ermitteln, bestimmen Sie mit einem Maßband bitte folgende Maße:

B Taillenumfang:
Ohne zu schnüren rings um die Taille messen.
C Hüftumfang:
Waagerecht um die stärkste Stelle der Hüfte, des Gesäßes messen.
E Seitenlänge:
Ohne Bund von der Taille über die Hüfte bis zur Fußsohle messen.
Bitte wählen Sie:
Herren: NormalgrößenHerren: Kurze, untersetzte GrößenHerren: Lange GrößenDamen: NormalgrößenDamen: Kurze, starkhüftige GrößenDamen: lange GrößenKindergrößen: NormalgrößenUmrechnungstabelle: US - D

Laatst gewijzigd door Iron Gonzo op 05 apr 2007, 21:39, 3 keer totaal gewijzigd.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
- Contacteer:
Yep,DJAIRO schreef:Hoi BiemeRT,BiemeRT schreef:Als je niet bang bent van een beetje Duits is er altijd http://www.louis.de waar je veel merken kan krijgen en de prijzen héél gunstig zijn
Heb deze broek gezien bij Louis,maar heb geen ervaring of weinig om online aankopen te doen.
Welke maatvoering hebben ze daar,ikzelf ben" ne lange smalle"van 1.87cm en 75KG.
Als dat niet past kan je dat dan terug inleveren,en wat zijn de verzendingskosten????
Groetjes Frank
Maak er een dagritje van

Van Bornem naar Aachen is +/- 170 Km (en terug 340 Km)
Als je nog dingen nodig hebt is dat een extra pluspunt

Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L

Dat is een goed ideePvde schreef:Yep,DJAIRO schreef:Hoi BiemeRT,BiemeRT schreef:Als je niet bang bent van een beetje Duits is er altijd http://www.louis.de waar je veel merken kan krijgen en de prijzen héél gunstig zijn
Groetjes Frank
Maak er een dagritje van![]()
Van Bornem naar Aachen is +/- 170 Km (en terug 340 Km)
Als je nog dingen nodig hebt is dat een extra pluspunt![]()
Houdoe

Kan ik één van de eerstkomende weken ééns doen,en kan ik tegelijkertijd m'n K1100RS ééns de sporen geven op de"Autobahn"

Groetjes Frank

Laatst gewijzigd door DJAIRO op 05 apr 2007, 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Thanks,naftje schreef:@ Djairo, klik onder de prijzentabel op
Konfektionsgrößen
je maten nemen en vergelijken.
Ben ongeveer de grootte van den John, en werkt voor mij goed. Heb daar lederen handschoenen, vesten en broeken gekocht.
groetjes, J-P
Heb gisteren Uwe K1100LT zien staan bij den John,mijne RS is daar op bezoek geweest voor nieuwe"bourages"van m'n"fource"
Al goed dat we den John hebben hé!!!!
Frank

-
he ge moet daar niet mee inzittennaftje schreef:Tja, was net aan 't schrijven en werd toen even weggeroepen.
Intussen heeft Gonzo het antwoord al gegeven.
Dacht ook eens iets positiefs op 't forum te zetten

nu moet hij wel nog duits verstaan

hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Keine probleme,Herr GonzoIRON GONZO schreef:he ge moet daar niet mee inzittennaftje schreef:Tja, was net aan 't schrijven en werd toen even weggeroepen.
Intussen heeft Gonzo het antwoord al gegeven.
Dacht ook eens iets positiefs op 't forum te zetten![]()
nu moet hij wel nog duits verstaan

Wir sprache duits als Jean Marie Pfaff

Frank

Tja, staat nog half uitgekleed, wachten op de spuiter.DJAIRO schreef: Thanks,
Heb gisteren Uwe K1100LT zien staan bij den John,mijne RS is daar op bezoek geweest voor nieuwe"bourages"van m'n"fource"
Al goed dat we den John hebben hé!!!!
Frank
Heb vandaag nog op een K1100LT gereden, en bijna op m'n patatjes gegaan.

De slimme had me niet gezegd dat er net nieuwe sloffen onder stonden, dus eerste bocht wou de beemer nog ietske platter

Enfin, reactie valt dan (na 20 jaar fietsloos) toch nog redelijk mee,
maar 'k gaan off topic.
Miljaar!!!!!!!!JH. schreef:en kan ik tegelijkertijd m'n K1100RS ééns de sporen geven op de"Autobahn"![]()
340KM das just éne naftbak!!!!!
op de deutsche autobahn tussen de Belgische grens en Aachen zouden het wel eens dure sporen kunnen worden... Veel sneller dan op onze snelwegen is daar niet toegelaten!
Moet het dan altijd hier in het"geniept"

Frank

Hulpje: voor diegene die moeite met de duitse taal hebben ,kan je op motozoom Nl zowat "ongeveer bijna exact"
hetzelfde lezen als bij Louis.
maatinfo:http://www.motozoom.nl/info/maten.cfm?C ... 5982427750
algemeen: /http://www.motozoom.nl
prijzen en bestellen en leveren is ... beter even vergelijken met originele leverancier.Dat scheelt soms redelijk veel.
Kleding bestellen zonder het model/merk pasvorm op je lijf gevoeld te hebben,lijkt me nogal wat risico op miskoop.Ieder merk heeft zijn soort snit.

maatinfo:http://www.motozoom.nl/info/maten.cfm?C ... 5982427750
algemeen: /http://www.motozoom.nl
prijzen en bestellen en leveren is ... beter even vergelijken met originele leverancier.Dat scheelt soms redelijk veel.
Kleding bestellen zonder het model/merk pasvorm op je lijf gevoeld te hebben,lijkt me nogal wat risico op miskoop.Ieder merk heeft zijn soort snit.
Ik heb mij onlangs een vest en broek gekocht van Kushitani in de Motoport Verburgh winkel.
Het type vest TJT-5 en broek TPT-4 met het GORE-TEX XCR.
Deze combinatie zit mij als gegoten. En ik kan al zeggen dat het XCR membraan echt werkt.
Ik heb al gelezen dat men aanraadt een maat groter te nemen dan dat men normaal neemt maar dat is niet waar. De Kushitani kledij is gemaakt om strak aan te sluiten. Gewoon de maat afmeten op het lichaam en dan kijken op de Kushitani website welke maat erbij past.
Ik twijfelde met het GP-5 model van REV'IT. Maar omdat dit niet met het XCR membraan is het ik toch Kushitani gekozen. Ik heb er ondertussen geen spijt van.
Het type vest TJT-5 en broek TPT-4 met het GORE-TEX XCR.
Deze combinatie zit mij als gegoten. En ik kan al zeggen dat het XCR membraan echt werkt.
Ik heb al gelezen dat men aanraadt een maat groter te nemen dan dat men normaal neemt maar dat is niet waar. De Kushitani kledij is gemaakt om strak aan te sluiten. Gewoon de maat afmeten op het lichaam en dan kijken op de Kushitani website welke maat erbij past.
Ik twijfelde met het GP-5 model van REV'IT. Maar omdat dit niet met het XCR membraan is het ik toch Kushitani gekozen. Ik heb er ondertussen geen spijt van.
Sorry Frank, maar ik heb dezen topic precies efkes niet meer gevolgd blijkbaarDJAIRO schreef:Hoi BiemeRT,BiemeRT schreef:Als je niet bang bent van een beetje Duits is er altijd http://www.louis.de waar je veel merken kan krijgen en de prijzen héél gunstig zijn
Groetjes Frank

De verzendingskosten zijn 6,95 € voor België en over terugzenden doen ze helemaal niet moeilijk. Laatst werd mij in de winkel (Aken) nog aangeraden om twee of drie maten tegelijk te bestellen en de rest gewoon terug te sturen. Zo was ik altijd zeker dat de juiste maat erbij zat

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !