Toon uw K !
Moderator: GVN
-
erteetje
ik ben erg klein en stoot er ook soms tegen, waarschijnlijk omdat mn zadel altijd met pledge is gepoetsterteetje schreef:Mooi, 't moeten niet altijd de nieuwste bolides zijn hé. Ik heb altijd van de K gehouden, alleen ben ik tamelijk groot en ik stootte altijd met mijn knieën tegen de kuip.
groetjes
-
DJAIRO
Frank, 't is echt een juweeltje! De look is na al die jaren nog steeds de moeite.
Laatst gewijzigd door Wingman X op 29 sep 2017, 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
DJAIRO
"Wie het oude niet waardeert,weet niet wat hij mankeert"sprint schreef:Maar 't blijft wel een oude K héXavier schreef:Frank, 't is echt een juweeltje! De look is na al die jaren nog steeds de moeite.
Xavier
Dat kan jij ook beamen hé Sprint
Enne ik ben ook "budgetgebonden" hé
En er mogen veel nieuwe BMW's achter komen zenne,
En vooral.......ik vindt hem mooi,er is op het ogenblik geen enkele nieuwe"Beemer"met deze fantastische"Testarossa" lijnen(zie vinnen in kuip
Enkel de GS/A en de K1200R en GT kunnen me echt bekoren. Maar smaak is goesting hé
Frank
-
DJAIRO
Ah....Ge weet het,het is daar echt de moeite,spijtig dat het de laatste jaren samen valt met ons motortreffen!!!sprint schreef:Ik denk dat ge te veel onder "de brug" zit in LeuvenDJAIRO schreef:"Wie het oude niet waardeert,weet niet wat hij mankeert"sprint schreef: Maar 't blijft wel een oude K hé
Frank
Frank
-
DJAIRO
-
sprint
Met het vin nummer kan je dat toch gemakkelijk zeker wetenwarlord schreef:hi ja ik veronderstel dat ik een van de 1000 k100rs motersport uitvoeringen heb![]()
http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi
Marnix.

-
Consigliori Wim
- Contacteer: