Hallo, ik heb volgend probleem:
Tijdens het rijden vandaag ging de brandstoflamp aan en niet meer uit. Dit bij een volle tank, in het infodisplay (1100rt) is gewoon te zien dat de tank vol is ( 8 blokken). Dus ik denk dat de vlotter losgeraakt is o.i.d.
Hoe veel werk is het om dit te repareren, moet de tank er daarvoor af en is dit eventueel zelf te doen?
Groeten,
Frank
Brandstoflamp brandt bij volle tank
Moderator: GVN
-
Iron Gonzo
hier een afbeeldingske

rij eerst tot hij bijna leeg is
kijk dan eens met een zaklamp of je iets ziet
wie weet kan je het zo repareren
kan ook zijn dat hij gewoon geblokeerd zit
eventueel met lange ijzerdraad (haakje aan plooien) proberen of je de vlotter kan bewegen

rij eerst tot hij bijna leeg is
kijk dan eens met een zaklamp of je iets ziet
wie weet kan je het zo repareren
kan ook zijn dat hij gewoon geblokeerd zit
eventueel met lange ijzerdraad (haakje aan plooien) proberen of je de vlotter kan bewegen
Laatst gewijzigd door Iron Gonzo op 06 apr 2007, 18:36, 2 keer totaal gewijzigd.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Iron Gonzo
dat blokje boven het vijsje dat boven nr 1 staat 
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Beste,
Ik heb twee weken terug hetzelfde voorgehad, enkel zag ik wel geen acht blokjes meer en brande het lampje ook continu bij een volle tank, ik heb op een avond de tank er af gehaald om eens te kijken en het was idd de vlotter die los in men tank rond dreef. Kheb van de gelegenheid ook maar gebruik gemaakt om de tank te reinigen van water en vuil en en nieuwe filter te steken. De o-ring van het pomphuis kan je trouwens perfect hergebruiken. De klus is gemakkelijk te klaren op een avondje.. Moesten er nog problemen zijn laat maar iets weten..
Adios,
Jz
Ik heb twee weken terug hetzelfde voorgehad, enkel zag ik wel geen acht blokjes meer en brande het lampje ook continu bij een volle tank, ik heb op een avond de tank er af gehaald om eens te kijken en het was idd de vlotter die los in men tank rond dreef. Kheb van de gelegenheid ook maar gebruik gemaakt om de tank te reinigen van water en vuil en en nieuwe filter te steken. De o-ring van het pomphuis kan je trouwens perfect hergebruiken. De klus is gemakkelijk te klaren op een avondje.. Moesten er nog problemen zijn laat maar iets weten..
Adios,
Jz