Rit naar Cap Blanc Nez op GPS
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Rit naar Cap Blanc Nez op GPS
Heeft er iemand een rit naar Cap Blanc Nez op gps. Moet daar maandag naartoe en wil het aangename aan het noodzakelijke koppelen en er via de kleine baantjes naartoe rijden. Vertrekpunt niet zo belangrijk maar ik vertrek uit Antwerpen.
Mijnen 'blackie' is beautiful
SP 2610 om de weg te wijzen
SP 2610 om de weg te wijzen
-
De Bajkers
Geert I
Als het niet te moeilijk is mag je ze naar mij ook door sturen.
In ieder geval al vast bedankt
Groetjes Alfred
Als het niet te moeilijk is mag je ze naar mij ook door sturen.
In ieder geval al vast bedankt
Groetjes Alfred
Garmin Streetpilot 2820 , nog altijd in mijn bezit
Garmin Zumo 660, nog altijd in gebruik
Garmin Zumo 350, nieuwste aanwinst
R1200GS 30 jaar
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen sinds 2005
Garmin Zumo 660, nog altijd in gebruik
Garmin Zumo 350, nieuwste aanwinst
R1200GS 30 jaar
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen sinds 2005
-
De Bajkers
Dag Geert IGeert I schreef:Dag Alex,
ik heb een route liggen voor Cap Gris Nez op Garmin! Vertrek en aankomst in Ieper! Het is een heel mooie route, laat mij Uw mailadres en dan zend ik hem in bijlage!
Groeten!
Mag ik van je goedheid ook eens gebruik maken en wil je de route ook eens naar mij mailen,alvast bedankt.
-
Iron Gonzo
ik heb je een PM gestuurdGeert I schreef:Dag Alex,
ik heb een route liggen voor Cap Gris Nez op Garmin! Vertrek en aankomst in Ieper! Het is een heel mooie route, laat mij Uw mailadres en dan zend ik hem in bijlage!
Groeten!
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Geert, bedankt voor de file.
Ziet er inderdaad knap uit, nu nog eens even bedenken hoe we op 'n aangename manier van 't Waasland tot in Ieper kunnen geraken, en 't zal 'n mooie en goed gevulde daguitstap worden.
Ziet er inderdaad knap uit, nu nog eens even bedenken hoe we op 'n aangename manier van 't Waasland tot in Ieper kunnen geraken, en 't zal 'n mooie en goed gevulde daguitstap worden.
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
-
Kris1200RT
-
markpeeters
- Contacteer:
Ik heb een route die vanuit Mechelen heen en terug naar Cap-Blanc-Nez op 2 dagen. Via de "Route des Collines", Mont Saint-Aubert en Heuvelland naar Frans-Vlaanderen. Totaal een goeie 630 km. Een paar foto's: http://web.mac.com/markpeeters/iWeb/R12 ... c-Nez.html Ik doe de route minstens 1x per jaar, vorig week-end nog, en ze verveelt nooit. Stuur me een mail en ik stuur je de route
-
De Bajkers
Dat ritje wil ik ook wel eens rijden, bij voorbaat dankmarkpeeters schreef:Ik heb een route die vanuit Mechelen heen en terug naar Cap-Blanc-Nez op 2 dagen. Via de "Route des Collines", Mont Saint-Aubert en Heuvelland naar Frans-Vlaanderen. Totaal een goeie 630 km. Een paar foto's: http://web.mac.com/markpeeters/iWeb/R12 ... c-Nez.html Ik doe de route minstens 1x per jaar, vorig week-end nog, en ze verveelt nooit. Stuur me een mail en ik stuur je de route