Topkoffer BMW R850 r
Moderator: GVN
Topkoffer BMW R850 r
Heeft er iemand een idee wat een topkoffer en bevestigingssysteem kost van BMW voor een R850 R.
Zijn er eventueel goedkopere alternatieven van bv. GIVI die toch een beetje mooi aansluiten bij de bestaande BMW zijkoffers. Het moet een topkoffer met rugsteun zijn voor mijn partner.
Dank voor reactie
Koen
Zijn er eventueel goedkopere alternatieven van bv. GIVI die toch een beetje mooi aansluiten bij de bestaande BMW zijkoffers. Het moet een topkoffer met rugsteun zijn voor mijn partner.
Dank voor reactie
Koen
-
fronteradriver
Er is geen originele topkoffer te verkrijgen voor de R850-1100R
GIVI maakt wel bevestigingssystemen voor dit model:
model 1995-1997 (oud dashboard)

model 1998-2001) (nieuw dashboard)

kostprijs: ongeveer 100 euro voor het rek + de prijs van de koffer naar keuze...(100 tot 300 euro)
GIVI maakt wel bevestigingssystemen voor dit model:
model 1995-1997 (oud dashboard)

model 1998-2001) (nieuw dashboard)

kostprijs: ongeveer 100 euro voor het rek + de prijs van de koffer naar keuze...(100 tot 300 euro)
Gl1800 (2002)
Swt 400 (2010)
Django 50 (2016)
Swt 400 (2010)
Django 50 (2016)
Ik heb er ook een topkoffer opgezet van GIVI !
Heb ze kunnen kopen via dit forum.
De bevestigingsplaat was inbegrepen, enkel de beugels heb ik nieuw gekocht bij RAD in Willebroek. Ze kosten 49 € en waren op voorraad.
Zal idd, afhankelijk van de grootte van de koffer, rond de prijs draaien die Fronteradriver hier opgeeft.
Ik heb het grotendeels ook gedaan om de pasagier een steun te geven, ook voor de veiligheid toch een groot stuk.
En het is verdomde handig als je eens wat wil meevoeren.

Heb ze kunnen kopen via dit forum.
De bevestigingsplaat was inbegrepen, enkel de beugels heb ik nieuw gekocht bij RAD in Willebroek. Ze kosten 49 € en waren op voorraad.
Zal idd, afhankelijk van de grootte van de koffer, rond de prijs draaien die Fronteradriver hier opgeeft.
Ik heb het grotendeels ook gedaan om de pasagier een steun te geven, ook voor de veiligheid toch een groot stuk.
En het is verdomde handig als je eens wat wil meevoeren.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

topkoffer
Topkoffer en bevestingsplaat, dat wil zeggen dat ik nog zelf bevestigingsbeugels moet kopen?edargpu3 schreef:Ik heb hier nog nen topkoffer liggen met bevestigingsplaat zoals op de eerste foto.
Bij interesse mail maar :wink:
Wat is je prijs en in welke regio woon je?
Koen
-
edargpu
Re: topkoffer
Nee nee alles is compleetkodr schreef:Topkoffer en bevestingsplaat, dat wil zeggen dat ik nog zelf bevestigingsbeugels moet kopen?edargpu3 schreef:Ik heb hier nog nen topkoffer liggen met bevestigingsplaat zoals op de eerste foto.
Bij interesse mail maar
Wat is je prijs en in welke regio woon je?
Koen
regio Gent
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""