Route fruitbomen

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Ik heb vandaag de Haspengouwroute 2 gedaan en regelmatig het pad gekruist van de Fruitbloesemroute. Deze routes zijn héél goed aangegeven met borden en daar heb je echt geen gps-route voor van doen.

Ik had de indruk dat het deze week nog iets te vroeg was. Niet alle bloesem stonden al open, maar met het goede weer dat men deze week en volgend week-end nog voorspelt, zou ik alles op volgend week-end zetten :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Fox30

Bericht door Fox30 »

'k heb gisteren een mengeling gereden van de bloesemroute en de haspengouwroute 2.
Wat hebben jullie gedaan met die ronde witte borden met rode rand en er onder: "Uitsluitend voor landbouwverkeer en fietsers?"
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Fox30 schreef:Wat hebben jullie gedaan met die ronde witte borden met rode rand en er onder: "Uitsluitend voor landbouwverkeer en fietsers?"
WIJ HEBBEN DIE LATEN STAAN. WAAR ZOU IK ZE STEKEN :shock: :lol: :lol:

Eerlijk gezegd zijn mij die niet opgevallen. Volgens mij staan deze zeker niet op de Haspengouwroute :?

Wat mij wel opviel waren de honderden wandelaars en fietsers die ook op die routes waren, maar ze in omgekeerde richting deden. Met momenten zovéél dat het ambetant begon te worden. 't Was eigenlijk gewoon druk. En ik die dacht dat iedereen aan zee zat :roll:

En in Borgloon was het pannekoekenfeest en ... jawel ... gedeeltelijk afgesloten en van de route gedwongen met als gevolg een kleine zoektocht om er weer op te komen.

Ik begin stilaan een hevige haat te ontwikkelen voor evenementen waar men wegen voor afsluit :evil: 't Is de derde route die ik doe dit voorjaar en 't was al drie keer prijs: Don Bosco :arrow: wielerwedstrijd; Openingsrit :arrow: rally; Haspengouwroute :arrow: pannekoekenfeest :twisted:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Livin

Bericht door Livin »

Als er nog iemand een copietje op overschot heeft van de GPS-Haspengouwroute, dan had ik daar graag een exemplaar van toegestuurd gekregen.
Alvast bedankt.
Livin
K1300GT '09
BMW MC VL lid

Rijden en laten rijden!
TonTon

Bericht door TonTon »

Livin schreef:Als er nog iemand een copietje op overschot heeft van de GPS-Haspengouwroute, dan had ik daar graag een exemplaar van toegestuurd gekregen.
Alvast bedankt.
als jij je mail adres doorstuurt dan krijg je ze van mij :wink:
Livin

Bericht door Livin »

Arnold schreef:als jij je mail adres doorstuurt dan krijg je ze van mij :wink:
Arnold,

je hebt pm
Livin
K1300GT '09
BMW MC VL lid

Rijden en laten rijden!
FonsB

Haspengouwroute

Bericht door FonsB »

:D Zij die graag de haspengouwroute rijden zie dan een snaar deze website http://www.demotorsite.be/index.php?opt ... &Itemid=27 daar staan er twee op heb ze maandag gereden maar zonder deze route op GPS gaat het ook.
Groetjes
Fons
geebee

Bericht door geebee »

hallo jongens,
zou deze route ook graag hebben, kan iemand ze doorsturen?
Livin

Bericht door Livin »

geebee schreef:hallo jongens,
zou deze route ook graag hebben, kan iemand ze doorsturen?
Ik stuur je de mail van Arnold wel door.

Mvg,
Livin
K1300GT '09
BMW MC VL lid

Rijden en laten rijden!
Stelo

Bericht door Stelo »

Hi Folks,

Wij reden gisteren een combinatie van Haspengouwroute 2, Bloesemroute 2 en daarna nog een stukske Haspengouwroute 1.

Alhoewel de bestanden in mijn gps ingeladen waren, hebben we die halverwege de dag afgezet. Tja, als je besluit van de ene route op de andere over te gaan, dan begint dat ding wel eens raar te doen.
Eigenlijk heb je de gps helemaal niet nodig. De bordjes zijn heel duidelijk opgesteld !

Ik denk dat het vanaf nu het moment is om de routes te rijden. De bloesems waren gisteren al vrij goed open, maar vanaf vandaag, en zeker morgen, zal het werkelijk prachtig zijn.

Vermijd echter om die te rijden in het weekend. Ik las hierboven reeds dat het heel druk is. Gisteren was er omzeggens niemand te bespeuren op de route's. Dat was dus echt plezierig rijden.

Veel rijgenot !

Greetz,

Stelo
R1200RT
duveltje4

Bericht door duveltje4 »

Ik wil van 't weekend ook wel eens naar de bloemekes gaan kijken!
Als er iemand een mooie route voor Garmin heeft dan mag die altijd gemaild worden, waarvoor héél veel dank!

:D
Fox30

Bericht door Fox30 »

duveltje4 schreef:Als er iemand een mooie route voor Garmin heeft dan mag die altijd gemaild worden, waarvoor héél veel dank!
:D
Kijk even je Email na
Groeten,
Fox30
duveltje4

Bericht door duveltje4 »

Thanks Fox30,

Zelfs vertrek- en eindpunt liggen op mijne weg! :wink:
Oneshark

Bericht door Oneshark »

Ben blij dat mijn moat al de route heeft,
vraag mij wel af of die gaat gereden worden
langs witte of bruine bloesems ? :roll: :wink:
Lid BMW MC Vl
Once coconuts always nuts.
carl theeuwes

bloessem rit

Bericht door carl theeuwes »

kun je mij ook de bloesemrit doorsturen het is nu de moment
thanx
carlgs@skynet.be
MAVN

Bericht door MAVN »

Zou er iemand de routes voor mij ook kunnen doormailen?
AfbeeldingAfbeelding Afbeelding
TonTon

Re: bloessem rit

Bericht door TonTon »

carl theeuwes schreef:kun je mij ook de bloesemrit doorsturen het is nu de moment
thanx
carlgs@skynet.be
je hebt mail :wink:
TonTon

Bericht door TonTon »

MAVN schreef:Zou er iemand de routes voor mij ook kunnen doormailen?
je hebt mail :wink:
Plaats reactie