lege display op RT1150
Moderator: GVN
-
Iron Gonzo
heel mooi gedaan
nu ben je uw broer 200 pinten schuldig
daar hij geen 300euro wil aanvaarden
en ik ben blij met mijn 10/10
dit bewijst dat .......
nu ben je uw broer 200 pinten schuldig
daar hij geen 300euro wil aanvaarden
en ik ben blij met mijn 10/10
dit bewijst dat .......
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
display
Je kan ook verhuizen naar waar het niet regent hé

Your heart is free, have the courage to follow it!
Highlandbrother 2005
Scotland rider 2006
Italy 2007
Provence 2008
Zwarte Woud 2009
Ierland 2010
Nergens 2011 + 2012
R1100RT,R1150GS,R1200GSA
Highlandbrother 2005
Scotland rider 2006
Italy 2007
Provence 2008
Zwarte Woud 2009
Ierland 2010
Nergens 2011 + 2012
R1100RT,R1150GS,R1200GSA
-
Iron Gonzo
over de componenten op de printplaatHans schreef:John, waar spuit ge die lijm dan ?
Hans
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Schema voor testen
Hoi mannen, heerlijk dat hobbyen. Mijn display geeft niet de volledige uitslag voor de temperatuur. Als ik de NTC doorverbind heb ik niet alle balkjes. Stekkers schoongemaakt, geen resultaat. Ik heb begrepen dat de paarse draad de massa moet zjn voor de temperatuur. Weet iemand waartegen deze gemeten wordt, ik bedoel wat is de veodende draar aan het display indien ik alleen de temperatuur uitslag zou willen meten op een losse accu. Heeft iemand een duidelijk schema van de aansluiting (iets meerzeggend dan die in het werkplaats handboek?
Bedankt
Bedankt
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Waarom doen ze dat bij Bmw eigenlijk niet, dan betaal je je al blauw en dan krijg je nog slecht afgewerkt spul...John schreef:Just Bart. En je kan er ook de behuizing mee dichten. Alhoewel ik dan meer opteer voor Tec7 oid.IRON GONZO schreef:over de componenten op de printplaatHans schreef:John, waar spuit ge die lijm dan ?
Hans![]()
![]()
![]()
Knap verhaal anyway, thx 4 sharing the info Xav & Gonzo & John
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
-
Iron Gonzo
Re: Schema voor testen
welk type beemerkappel schreef:Hoi mannen, heerlijk dat hobbyen. Mijn display geeft niet de volledige uitslag voor de temperatuur. Als ik de NTC doorverbind heb ik niet alle balkjes. Stekkers schoongemaakt, geen resultaat. Ik heb begrepen dat de paarse draad de massa moet zjn voor de temperatuur. Weet iemand waartegen deze gemeten wordt, ik bedoel wat is de veodende draar aan het display indien ik alleen de temperatuur uitslag zou willen meten op een losse accu. Heeft iemand een duidelijk schema van de aansluiting (iets meerzeggend dan die in het werkplaats handboek?
Bedankt
om te weten wat de voedende draad is
neem uw tester
plaats de massa van de tester op het frame
met de + van de tester ga je in de fiche alle contactjes na
als uw meter 12V uitslaat heb je de voedende draad gevonden
ah ja
wel contact aanzetten
indien met staander beveiliging moto op middenbok zetten en zijstaander inklappen
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE