Hmm... precies... Het blijft een raar verhaal. Ik wil morgen wel even een paar foto's maken van m'n 'geopende' linkerspiegel? Of je daar ook maar iets wijzer van wordt betwijfel ik, maar het is natuurlijk te proberen. Kan je in ieder geval enigzins het binnenwerk vergelijken.PierreRT schreef:Moest het aan de afstelling van de motor liggen zouden beide spiegels het hebben...
1200 RT en linkerspiegel
Moderator: GVN
-
HanzThePanz
Don't fix it if it ain't broken...
-
Triker
bedankt daarvoor maar het zal niet veel helpen vrees ik. Bij de dealer kenden ze het probleem maar konder er blijkbaar 'niets aan doen'HanzThePanz schreef:Hmm... precies... Het blijft een raar verhaal. Ik wil morgen wel even een paar foto's maken van m'n 'geopende' linkerspiegel? Of je daar ook maar iets wijzer van wordt betwijfel ik, maar het is natuurlijk te proberen. Kan je in ieder geval enigzins het binnenwerk vergelijken.PierreRT schreef:Moest het aan de afstelling van de motor liggen zouden beide spiegels het hebben...
maw jammer maar leer er mee leven
Mijn linkerspiegel vibreert ook. Vooral bij het gas geven.
.
Bij de dealer hebben ze het willen oplossen door overal zwarte silicone tussen te spuiten, maar dat heeft buiten wat smurrie weinig opgeleverd.
De RT rijdt zo goed dat ik me om dat trillen inmiddels niet druk meer maak.
Iedereen heeft wel eens een zwak moment, ook een BMW-ingenieur.

Bij de dealer hebben ze het willen oplossen door overal zwarte silicone tussen te spuiten, maar dat heeft buiten wat smurrie weinig opgeleverd.
De RT rijdt zo goed dat ik me om dat trillen inmiddels niet druk meer maak.
Iedereen heeft wel eens een zwak moment, ook een BMW-ingenieur.
Nel mezzo del cammin di nostra vita...
R1250 RT 2021, Alpin weiss - R1100S Boxercup Randy Mamola
R1250 RT 2021, Alpin weiss - R1100S Boxercup Randy Mamola