overloop K75
Moderator: GVN
overloop K75
Regelmatig loopt er nogal wat benzine uit de overloop(darmpje). Komt dat door rijgedrag(te bruusk remmen) of heeft het een andere reden?

overloop K75
benzine uit de overloop mag alleen gebeuren als u de moto volgetankt op de zijpikkel zet - dan dus best op de hoofdstandaard
Tijdens het rijden heb ik het één keer voorgehad, was de tankdop niet goed dicht gedrukt

Tijdens het rijden heb ik het één keer voorgehad, was de tankdop niet goed dicht gedrukt
groeten
Eelco o.a. K75/2 Garmin SP 2820 met LTU. Op de computer MapSource 6.12.4 en OnRouteMotorkaart 2.10

Eelco o.a. K75/2 Garmin SP 2820 met LTU. Op de computer MapSource 6.12.4 en OnRouteMotorkaart 2.10
Re: overloop K75
Heeft niet met een volle tank te maken, ik denk eerder aan een probleem met ontluchting. Als ik stop komt de benzine er langs het darmpje soms letterlijk uitgelopen. Heb al in het gaatje onder tankdop geblazen maar deze is blijkbaar niet verstopt. Wat anders kan dat nog zijn? .... het heeft me al een paar dl benzine gekostEelco schreef:benzine uit de overloop mag alleen gebeuren als u de moto volgetankt op de zijpikkel zet - dan dus best op de hoofdstandaard
Luta