Olympia kledij

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

PabloElFlamenco

Bericht door PabloElFlamenco »

Ja, beste (s)Campi, gij gadegij vree warm hebben wanneer gij op de vlieger terugkomt met al die kleren boven elkaar aan (en natuurlijk zonder Uwe moto)...overigens, wanneer ge dan voorbij dien lage toog van de doeane van Zaventem passeert :lol: deruitziend zoals een soort Bibendum (met, zekers, die oogverblindend gele jas als buitenlaag, kwestie van niet té véél op te vallen, hé, de gewuunen toerist, quoi)...subiet gaan ze je nog op de WC zetten om te zien of je niet toevallig in Colombia zijt langs geweest :lol: :lol:
(sorry, 't is maandag, en ik ben -redelijk- goed gezind, hopelijk ben je dat ook!)
Saluut!
Pablo
Uit één blok metaal gehouwen (...de motor...)
Lid van bmw-mc-vl (...de rijder...)
Werner Von C.
Contacteer:

Bericht door Werner Von C. »

Ben goed gezind Pablo - bij meerdere klanten liep het vrouwvolk nogal ehhhhh "luchtig" gekleed vandaag :wink: :lol:

't Lijkt wel meloenentijd :!:
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
jeevee

Olympia-vest gepast !

Bericht door jeevee »

Vorige zondag zag ik een collega-motard op een oker-gele GS met zo'n gele fluo-motorvest afstappen aan hetzelfde terrasje als waar ik zat (ergens onder Charleroi, geen idee waar nu weer precies).

Enfin, effe gebabbeld met die kerel. Het was een Amerikaanse militair die een maand geleden overgeplaatst werd vanuit Napels naar België.

De vest die hij droeg was zo'n Olympia-vest en ik mocht even passen.(nadat hij er zijn portefeuille had uitgehaald ;-).
Ik moet zeggen, ze ziet er ook van dichtbij perfect uit. De maat L paste mij als gegoten (ik ben 1.80 m). Ze was voorzien van air-vents, uitneembare voering, een waterdicht membraan en op de rug een afsluitbaar vak met een waterdichte overjas (als ik het goed begrepen had).

Hij kocht ze twee maand geleden voor +/- 300 dollar en was er bijzonder tevreden over. Hij had voordien altijd gezworen bij BMW Streetguard.

Over de waterdichtheid kon hij nog niets zeggen want - tot zijn grote verbazing - had hij nog geen druppel regen gezien in Belgium en was het weer vergelijkbaar met Napels ;-)) Nochtans had hij de vest gekocht op aanraden van collega's - militairen die ons een soort moesson-klimaat hadden toegedicht...
Plaats reactie