Met één hand...

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Pete
Berichten: 156
Lid geworden op: 04 okt 2004, 10:52
Locatie: Haacht
Contacteer:

Met één hand...

Bericht door Pete »

Het zijn geen beemers in dit clipje, maar ge moet het toch maar doen...

Let vooral op de kerel die een stoppie doet met één hand... zijn linker dan ook nog. Alstublieft! Crazy!

http://www.youtube.com/watch?v=iKWey6UtZSU

Voor de rest zijn deze gasten volstrekt wacko 8)

Groetjes,

Pete
1150 GS (bj 2000)

Sans Souci Member
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Bericht door Iron Gonzo »

die mannen hebben screening gevolgd bij MAG :mrgreen:
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
S.
Berichten: 148
Lid geworden op: 04 aug 2005, 17:34
Woonplaats: Waasmunster
Locatie: Oost Vlaanderen

Bericht door S. »

ik vraag mij dan altijd af....hoe begint iemand aan zoiets? Filmke gezien op het internet en zoiets van "dat ga ik morgen ook eens proberen"? En dan nog eens in T shirts... Volgens mij moeten die gasten toch al meer dan één been gebroken hebben voor je dergelijkse fratsen kan uithalen.
JohanDB
Berichten: 639
Lid geworden op: 30 dec 2005, 12:42
Locatie: Schellebelle
Contacteer:

Bericht door JohanDB »

En meer dan ene moto geplooid....die ze wss eerst gepikt hadden :?
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Bericht door Iron Gonzo »

S. schreef:ik vraag mij dan altijd af....hoe begint iemand aan zoiets? Filmke gezien op het internet en zoiets van "dat ga ik morgen ook eens proberen"? En dan nog eens in T shirts... Volgens mij moeten die gasten toch al meer dan één been gebroken hebben voor je dergelijkse fratsen kan uithalen.
eens een crosmoto kopen voor weinig geld
en dan maar oefenen met vanalles en nog wat in het zand
eens een goede controle voor achterwielrijden en voorwielstopjes
overschakelen naar een kopelrijke 600 en oefenen op de baan.
dan nog u verstand op nul kunnen zetten en
met de jaren gaat u dat ook lukken :wink:
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Hobgoblin
Berichten: 833
Lid geworden op: 16 nov 2004, 21:26
Locatie: Piringen

Bericht door Hobgoblin »

ik vind het geweldig om naar te kijken....
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC
JH.
Berichten: 3875
Lid geworden op: 24 feb 2006, 22:20
Locatie: rOeSeLaRe
Contacteer:

Bericht door JH. »

en op de openbare weg nog wel.... dikke egoïsten noem ik dat!
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
offshore_class1
Berichten: 122
Lid geworden op: 08 mei 2005, 21:40
Locatie: In Vlaanderen

Bericht door offshore_class1 »

GS 'er schreef:ik vind het geweldig om naar te kijken....
GS 'er,
Ik vind uw avatar ook geweldig om naar te kijken :lol:
Maar zo een klotegusten om ne brommer, zijn ZEKER EN VAST geen voorbeeld op de openbare weg :roll:
Een ding hoop ik dat den dezen "dewelke heel goed zag dat die 4X4 eraankwam" (hij keek zelfs tweemaal), met zijne kop de markering van de weg-grill op zijn bakhuis heeft, en dat degene dewelke (links reed) het allemaal op het cameraatje heeft opgenomen er zijn kl...., ook nog eens in heeft vast geklonken, door hem niet meer te kunnen ontwijken :roll:
Ieder zijn mening, ik ben ook altijd voor een avontuurtje te vinden geweest, maar spaar ons a.u.b. van dit soort pipo's:oops:
Wat mij betreft, geen enkel probleem op een gesloten circuit (voor mijn part met nog veel straffere toeren), maar anderen in het verkeer daar mee confroteren, is er bij mij "HEEL ERG OVER" :evil:
Ik kan u verzekeren, als ik zo een "jan men kl...." op mij zie afkomen, ga ik er zeker niet voor uit de weg, meer zelfs, zeker niet op mijnen rem staan, maar nog een beetje gas bij geven, dat ik hem zeker niet kan missen :evil: Hij zal dan ook geen van mijn kinderen, vrienden, familieleden of n'importe wie anders, de dood, of de kliniek injagen :evil: Ik rijd zelf 60.000km/jaar en dit reeds 45 jaar lang, en heb al veel zo een pipo's zien eindigen in een karretje (maar dan zonder motor) :cry: Zolang ze dit zichzelf aandoen, heb ik er geen enkel probleem mede, als er maar geen andere onschuldige SLACHTOFFERS bij zijn betrokken :!: :!: :!:
Maar ja, zij vinden dit zo plezant, tot ze .....in dit karretje zitten, en dan maar bleiten......, hun hele leven lang. :roll:
Iedereen weet, dat we al niet te veel over hebben in het huidige verkeer, en zeker niet met onzen brommer, daar we altijd de zwakste zijn, gezien het feit, wij op twee wielen, onzen nek kunnen breken, en dit aan amper 20km/uur :idea:
NB. Ik heb ook geraced in een Formule 1 boot (2 Lamborgini's Formule1 motoren, 12 cylinders van elk 1.200PK) en dit aan 230km/uur op het water (te vergelijken aan 400-450km/uur op de baan), maar dit deed ik mij en alleen mijzelf aan, indien het kon of zou mislopen :!:
"Leven" is "geven en nemen".
Take it easy.

AfbeeldingAfbeelding
PabloElFlamenco
Berichten: 144
Lid geworden op: 04 jan 2007, 12:28
Locatie: Zaventem

Bericht door PabloElFlamenco »

Tja...hoe zou het komen dat die jongens niet met BMW rijden? :lol:
Ik ben natuurlijk wel onder de indruk van wat zij kunnen, en wat ik zeker niet kan, maar dit kan mij niet motiveren om ze na te doen...
IDD, dat karretje, hé... Onbezonnen gedrag. Onverantwoord. Pipo's, spijtig, maar waar.
Ik kan me de tijd herinneren dat freaks op speed (or whatever) zottigheden uithaalden op hunne Kawa 500 tweetakt, langs het kanaal in Schoten. Schone tijd, dat wel, maar ik heb die zotten sindsdien nooit meer gezien. Beter niks te weten over hun wedervaren, ik kan die realiteit niet aan. No macho, me.
Pablo
Uit één blok metaal gehouwen (...de motor...)
Lid van bmw-mc-vl (...de rijder...)
Hobgoblin
Berichten: 833
Lid geworden op: 16 nov 2004, 21:26
Locatie: Piringen

Bericht door Hobgoblin »

GS 'er schreef:ik vind het geweldig om naar te kijken....
@off shore class 1: lees wat er staat. Er staat niet dat ik het goedkeur om dit op de openbare weg te doen. Ik bewonder enkel hun "kunsten". Dat is alles. Ik spreek dus niet over de plaats waar ze het doen en de evt gevolgen. Dat is hun eigen probleem.
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC
Trikke
Berichten: 211
Lid geworden op: 07 nov 2005, 11:03
Woonplaats: Halle

Bericht door Trikke »

GS 'er schreef:
GS 'er schreef:ik vind het geweldig om naar te kijken....
@off shore class 1: lees wat er staat. Er staat niet dat ik het goedkeur om dit op de openbare weg te doen.
Ik bewonder enkel hun "kunsten". Dat is alles. Ik spreek dus niet over de plaats waar ze het doen en de evt
gevolgen. Dat is hun eigen probleem.
Ik kan GS'er bijtreden. Ik wou dat ik kon, wat die gasten kunnen. Niet om de macho op de openbare weg uit te hangen.
Maar alleen al om te weten, te voelen dat ik mijn motorfiets beheers. Want geloof me om dergelijke dingen te doen
moet je een perfecte gas-, rem- en evenwichtsbeheersing hebben of aanvoelen.
En als je je motorfiets perfect beheerst, zal dit je eigen veiligheid en die van anderen wel ten goede komen.

Trikke
offshore_class1
Berichten: 122
Lid geworden op: 08 mei 2005, 21:40
Locatie: In Vlaanderen

Bericht door offshore_class1 »

GSér,
U hoeft zich niet te verantwoorden voor uw visie, en ik respecteer die dan ook. Normaal reageer ik nooit op dergelijke onderwerpen, alleen wilde ik het mijne kwijt betreffende (vooral als ik de aanrijding zag met de SUV, het in gevaar brengen van derden).
Mijn opmerking gericht aan u persoonlijk was dan ook beperkt tot de eerste lijn van mijn tekst, en goed bedoeld <uw avatar> (dus ik ga u niet vragen mijn inbreng goed te lezen).
Ik hou er zelf niet van persoonlijk te worden aangevallen, dus doe ik dat ook niet met anderen hun mening. Dit forum is er naar ik geloof niet de bedoeling van. Indien ieder (zonder aan te vallen) zijn persoonlijke mening kan uiten, met respect voor de anderen, is er volgens mijzelf niets mis aan.

En wat Trikke betreft, ook uw mening kan ik respecteren, alleen zou ik willen opmerken dat de beheersing van die pipo dewelke die 4 X 4 daar aanrijdt, nu ook niet zo is om er van naar huis te schrijven. Maar OK, ik begrijp wel waar u naartoe wilt. :wink:

Nu nog eens mijn (en naar ik vaststel uit de 2 voorgaande reactie’s ook deze van jullie) mening, indien die gasten zoiets hadden gefilmd op een gesloten circuit, zonder risico voor anderen, dan doe er mijn petje voor af!
Dit was hier echter niet het geval, dus totaal af te keuren, en niet vatbaar om als voorbeeld te stellen en of te dienen, en er veel publiciteit over te maken.
Vooral dit op “youtube” te bekijken is, en iedereen weet dat dit het forum is van vele jonge lui, dewelke daar soms naar opkijken, en zich vlug kunnen laten verleiden ook dergelijke stoten te gaan uithalen. (wat ganse dagen gebeurt, met spijtig genoeg soms GROTE dramatische gevolgen).

Met vriendelijke groet…… :wink:
NB. Als (vooral) ik nog jong was :? , was ik ook niet zo een heilige, als mijn avatar laat vermoeden, en later, heb ik vele malen mijn speciale beschermengel moeten bedanken :oops: :roll:
"Leven" is "geven en nemen".
Take it easy.

AfbeeldingAfbeelding
-Wim-
Berichten: 775
Lid geworden op: 04 apr 2005, 19:03
Woonplaats: B-Zwijndrecht
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door -Wim- »

Soms loopt het iets minder goed af... autch ...

http://www.youtube.com/watch?v=m6Z9Ixql ... ed&search=
K1200LT -> K1200GT -> F650 GS + R1200 GSa -> Honda GL1800L + KTM 990R -> K1600GTL -> R1200GSa LC
Plaats reactie