Alsof die van mij vers isJ-P schreef:Zeg mensen, dat fotootje dateert van april 2005 ofzo, tzal al gaan zeker...
To GSA or not to GSA
Moderator: GVN
-
J-P
- Contacteer:
jij begon! 
J-P
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
Heg testgereden met de GS en een GSA gekocht. GSA stukken beter qua windafleiding (kan makkelijk met jethelm en open vizier aan hoogst illegale snelheden de E40 afvlammen, met de GS (effe gewisseld met mijne maat) moest het vizier dicht, ook bij 'normale' snelheden). Je voelt ook geen wind op je knieën en langs de nierstreek. Ik vind de GSA ook stabieler rijden, wat minder "schichtig" op de kop. De vering van de GSA is bovendien super (handig met al die bulten op de weg). Het verstelbaar rempedaal en schakelpookje zijn handige extraatjes. Als je dan toch beslist nieuw te gaan, doe het dan gelijk goed

stop er aub mee want anders ga ik mij ook ne nieuwe gsa 1200 kopen!!!!Den Onten schreef:Heg testgereden met de GS en een GSA gekocht. GSA stukken beter qua windafleiding (kan makkelijk met jethelm en open vizier aan hoogst illegale snelheden de E40 afvlammen, met de GS (effe gewisseld met mijne maat) moest het vizier dicht, ook bij 'normale' snelheden). Je voelt ook geen wind op je knieën en langs de nierstreek. Ik vind de GSA ook stabieler rijden, wat minder "schichtig" op de kop. De vering van de GSA is bovendien super (handig met al die bulten op de weg). Het verstelbaar rempedaal en schakelpookje zijn handige extraatjes. Als je dan toch beslist nieuw te gaan, doe het dan gelijk goed![]()
![]()
ride with pride
one-one
gsa 1150
one-one
gsa 1150
In tegenstelling tot de vorige adventure (1150) vind ik dat de nieuwe GSA totaal geen meerwaarde bied t.o.v de gewone GS. Daar waar de 1150 GSA sportiever en robuster was dan de 1150 GS vin ik dat de 1200 GSA gewoon dikker is dan de 1200 GS. Alle respect voor de mensen die nen 1200 GSA hebben uiteraard, maar ik vin hem een te hoog 'Hummer-gehalte' hebben. Zelf al moesten ze evenveel kosten dan zou ik nog voor de gewone GS gaan, gewoon omdat hij er evenwichtiger uitziet en vlotter rijdt.
Shoot me.
Shoot me.
BMW R 1200 GS
Yamaha WR 450 F
Yamaha WR 450 F
-
den bakker
-
den bakker