Er zijn heel wat mensen die jaarlijks met een hoop terugkomende vragen zitten. Hierop krijgen ze meestal prompt een antwoord op elk van hun vragen hier op het net, maar niettemin zijn er mensen die een gesprek hierover prefereren.
Vorig jaar heb ik, op vraag van, twee maal een namiddag georganiseerd om aan die vraag van de leken/beginners te voldoen.
Indien hiervoor ook dit jaar belangstelling is, wil ik dit gerust opnieuw organiseren.
Niet dat ik hiermee wil pretenderen er meer van te kennen dan andere.
Helemaal niet.
Maar wat ik ken, wil ik gerust delen.
Op 20.04 dacht ik dat de MAG een voordracht geeft.
M&T en onze BMW-club hebben vroeger ook reeds dergelijke voordrachten gehouden, maar voorlopig hebben zij nog niets in die richting voorzien dit jaar.
Daarom stel ik volgende datums als optie voor:
21 April, 5 Mei, 12 Mei.
En dit telkens in de namiddag vanaf vb 13h30 tot ...
Indien iemand hierin geïnteresseerd is, gelieve mij zo snel mogelijk een seintje te geven.
Dan kan ik snel beslissen op welke dag (of dagen) ik dit het beste doe, om de grootste groep tevreden te stellen.
Het spreek voor zichzelf dat iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid moet opnemen. Ik kan proberen zo correct mogelijk info door te geven, maar het blijft Uw eigen verantwoordelijkheid om Uw belastingsbrief correct in te vullen.
Dus: wie doet mee