Binnentassen kofferset R 1100RT
Moderator: GVN
Binnentassen kofferset R 1100RT
Hallo Beemers,
Ik heb in het verleden wel eens binnentassen gezien voor de BMW koffers. Weten jullie of deze nog ergens te scoren zijn en zo ja, zijn deze wel zo makkelijk als ik denk dat ze zijn !? Wie oh wie heeft hier ervaring mee?
Ik hoor het graag
Groeten André
Ik heb in het verleden wel eens binnentassen gezien voor de BMW koffers. Weten jullie of deze nog ergens te scoren zijn en zo ja, zijn deze wel zo makkelijk als ik denk dat ze zijn !? Wie oh wie heeft hier ervaring mee?
Ik hoor het graag
Groeten André
Ik heb de mijne vanaf ceebailys's en ben daar zeer over te spreken. Niet goedkoop maar waterdicht en lekker handig.
http://www.ceebaileys.com
Veel pelzier
Paul
http://www.ceebaileys.com
Veel pelzier
Paul
-
PabloElFlamenco
Die jongens quoteren meer voor UPS transport, dan voor de zakken zelf, totaal afgerond zo'n US$ 190, dan inklaring + invoerrechten/BTW, dus dat kost je dus zeker zo'n €215..voor BINNENzakken
Spijtig, want de zakken zelf @ $90 dat is niet slecht. Ik vrees dat ik het vooralsnog met plastiekzakken van de GB zal stellen...
Als je zo op het internet roamt, dan zie je toch dat op vlak van internet shopping, de USA ons nog mijlenver voor zijn, hé.
Pablo
Spijtig, want de zakken zelf @ $90 dat is niet slecht. Ik vrees dat ik het vooralsnog met plastiekzakken van de GB zal stellen...
Als je zo op het internet roamt, dan zie je toch dat op vlak van internet shopping, de USA ons nog mijlenver voor zijn, hé.
Pablo
Uit één blok metaal gehouwen (...de motor...)
Lid van bmw-mc-vl (...de rijder...)
Lid van bmw-mc-vl (...de rijder...)
-
jpblocken
- Contacteer:
Ik kocht inderdtijd binnentassen bij Hein Gericke. Wel niet op maat van de koffers maar pasten toch vrij goed. En goedkoop...
Naar gelang de afmetingen 6,95 tot 8,95 Euro het stuk. Heb je met de nieuwe ecotaksen nauwelijks nog een plastieken boodschappentasje voor
Je vind ze op pagina 119 van de catalogus 2007 (tweede deel, Technik)
Je vind ze op pagina 119 van de catalogus 2007 (tweede deel, Technik)
> 20 jaar lid BMW MC Vlaanderen en Lid Blue Knights Belgium chapter III
Voormalig beroepshalve motorrijder (laureaat Esc Mot Pol Bru 1985 - ex-docent MoCy PLOT)
Voormalig beroepshalve motorrijder (laureaat Esc Mot Pol Bru 1985 - ex-docent MoCy PLOT)
idem hier, prijs vile best meeOpa schreef:Ja da's waar. Ik heb ze toen samen met mijn scherm besteld en daar geen invoer voor betaald)
Ik moet wel zeggen dat het goede tassen zijn.
Groet
PAul
Ze zijn zeker waterdicht. Vorig jaar is mijn vakantie-oliebus open gegaan in mijn zijkoffer tijdens een stop in Bologna. Kleren zaten in de Cee Baileys: geen spatje erin. Ben wel even zoet geweest om de zak en koffer te wassen met shampoo van 't hotel
-
Johannetje
TIP v FLIP
Jaja, maar veel te duur mannen.
De originele BMW binnentassen, maar dan nagemaakt (wel zonder bmw-tekentje) en van nog betere kwaliteit, bestellen bij:
Bike parts and things.
http://www.bikepartsandthings.eu/mww/BM ... rt_52.html
Bestelling is snel, de zaak is erg betrouwbaar en de eigenaar Hans Reimerink is erg klantvriendelijk en behulpzaam, ook voor andere types BMW te verkrijgen.
Prijs 49 euro voor een set, enne...ik heb geen aandelen daar, maar de kwaliteit is gewoon super hoor !!!! De tassen passen precies in je koffer !!
verzending naar Belgie is ongeveer 10 euro extra..
groetjes
JP
De originele BMW binnentassen, maar dan nagemaakt (wel zonder bmw-tekentje) en van nog betere kwaliteit, bestellen bij:
Bike parts and things.
http://www.bikepartsandthings.eu/mww/BM ... rt_52.html
Bestelling is snel, de zaak is erg betrouwbaar en de eigenaar Hans Reimerink is erg klantvriendelijk en behulpzaam, ook voor andere types BMW te verkrijgen.
Prijs 49 euro voor een set, enne...ik heb geen aandelen daar, maar de kwaliteit is gewoon super hoor !!!! De tassen passen precies in je koffer !!
verzending naar Belgie is ongeveer 10 euro extra..
groetjes
JP
I am a Fanatic BMW R1150RT driver. (sinds mei 2010 R1150RT)
(vanaf 1983) Zundapp KS50/KS125, Benelli 250 2C, Honda VF750F, Kawasaki LTD 454 (1995 en 2000), BMW R80 RT, BMW K100RT, BMW R1100RT.
Geniet, want ......vandaag is morgen alweer gisteren.
Garmin Zumo 550 Europe
(vanaf 1983) Zundapp KS50/KS125, Benelli 250 2C, Honda VF750F, Kawasaki LTD 454 (1995 en 2000), BMW R80 RT, BMW K100RT, BMW R1100RT.
Garmin Zumo 550 Europe
-
Johannetje
Blij dat ik je heb kunnen helpen.Oltje schreef:Hallo Beemers,
Ik heb inderdaad de tassen van Bikeparts and Things besteld en reeds ontvangen. Is allemaal prima gegaan en ook de tassen zijn OK.
Bedankt voor jullie adviezen
Groet André
Groetjes
Johan
I am a Fanatic BMW R1150RT driver. (sinds mei 2010 R1150RT)
Garmin Zumo 550 Europe
Garmin Zumo 550 Europe