Ik ben sinds kort de bezitter van een 1150. Ik dacht dat het waarschijnlijk meer dan nuttig is om lid te worden van dit forum. Ik vermoed dat hier een clubje ervaring samen zit.
Ik heb ook al direct enkele vragen waarvoor ik nog geen bevredigend antwoord voor heb gevonden:
1) Ik moet mijn voorslof vervangen. Nu ligt er een tourance op en van deze band ben ik zeer tevreden. Op dit vernam ik van het bestaan van de bosrakkers en dat spreekt me wel aan. Is het raadzaam om terug een tourance te leggen of iets anders. De hoofdmoot van mijn km's blijven wel asfalt (woon-werk).
2) Ik zoek zijkoffers! Ik heb de originele zijkoffers maar die vind ik persoonlijk te breed. Al rijdend tussen de file voel ik me niet gerust met die bakken eraan. Ik zoek smallere koffers. Iemand een tip?
3) Op de 1150 staat het originele ruitje. Ik ben 1m90 groot en vang nogal wat vliegen. De turbulentie rond mijn hoofd is ook wat aan de onverdraagzame kant. Ik lees op dit forum al veel over ruiten, spoilers, enz. maar is er iemand in de omgeving van Antwerpen die een verhoogde ruit heeft en die daar zeer tevreden van is? Dan kan ik misschien eens een blik komen werpen op die ruit (ik zal voorzichtig werpen).
Alvast bedankt voor jullie typwerk, tips, hulp en andere dingen.
effe gepikt