kompas op de zummo ???
Moderator: GVN
kompas op de zummo ???
Hallo
Inde handleiding zie ik een afbeelding van een groot kompas , met de uitleg kan ik het niet vinden , weet iemand van jullie dat staan ???
groetjes
Stef
Inde handleiding zie ik een afbeelding van een groot kompas , met de uitleg kan ik het niet vinden , weet iemand van jullie dat staan ???
groetjes
Stef
ik probeer die 3.20 versie ook op mijn zumo te zetten maar het lukt niet (zal wel aan mij liggen hoor
)
ik heb het gedownload van internetsite op mijn pc. dan verschoven van pc naar garmin zumo. maar er is niks veranderd als ik daarna check welke versie er in mijn zumo steekt.
weet iemand de oplossing?
alvast bedankt
ik heb het gedownload van internetsite op mijn pc. dan verschoven van pc naar garmin zumo. maar er is niks veranderd als ik daarna check welke versie er in mijn zumo steekt.
weet iemand de oplossing?
alvast bedankt
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC
- mdc
- Webmaster

Neen, dit gaat via poiloader. Via de zoekfunctie op http://forum.gps.nl zal je wel vinden hoe dit moet.GS 'er schreef:moet je ook op deze manier te werk gaan om bijv flitspalen te downloaden?
Van de firmware: Je kan je abonneren bij Garmin om verwittigd te worden, anders hier op het forumGS 'er schreef:hoe weet je wanneer er een nieuwe versie verschijnt?
Marc
R1250RT 2020
R1250RT 2020
Versie 3.20
Is deze ook installeerbaar op de Zumo500. Als je op de site kijkt staat deze versie enkel bij de 550.
Heb van't weekend mijn Zumo500 uitgepakt, routje geplukt van het internet, laten herberekenen naar CN9, verzonden naar Zumo. Tot zo ver alles OK.
Maar dan moet je op de Zumo zelf nog de route importeren en welke melding krijg ik: kan route niet importenen, teveel via-punten.
Wat moet ik doen.
Groeten
Heb van't weekend mijn Zumo500 uitgepakt, routje geplukt van het internet, laten herberekenen naar CN9, verzonden naar Zumo. Tot zo ver alles OK.
Maar dan moet je op de Zumo zelf nog de route importeren en welke melding krijg ik: kan route niet importenen, teveel via-punten.
Wat moet ik doen.
Groeten
Hoef je dan ook niet zelf te doen. Ook de Zumo kan dit voor je doen.
(Voor alle duidelijkheid; Softwareversie 3.30)
Kies Menu>Navigatie>Routevoorkeur en stel deze in op Off Road.
Je krijgt nu de afstand tot het reisdoel (thuis) te zien en een pijl rechtsonder in je beeldscherm. Volg gewoon de pijl en je ziet de afstand tot het reisdoel afnemen. Ga je een keertje te vaak links of rechts dan zie je de nog te rijden afstand weer toenemen. 1 tikje op de pijl ro in het beeldscherm en en 1 tikje op meer en je beschikt over dezelfde optie maar dan met het (grote) kompas in het zicht en in de rechterkolom aankomst over **** KM.
En de plaatjes;

Tik op de steeksleutel (Instellingen)

Tik op pijl rechtsonder (volgend scherm)

Tik op Navigatie

Tik op het vakje naast Routevoorkeur

Tik op Off Road en vervolgens op OK

Beeld na opgeven van bestemming. Tik op de pijl rechtsonder in het scherm

Tik op Meer

Na tikje op Meer
Succes ermee!
(Voor alle duidelijkheid; Softwareversie 3.30)
Kies Menu>Navigatie>Routevoorkeur en stel deze in op Off Road.
Je krijgt nu de afstand tot het reisdoel (thuis) te zien en een pijl rechtsonder in je beeldscherm. Volg gewoon de pijl en je ziet de afstand tot het reisdoel afnemen. Ga je een keertje te vaak links of rechts dan zie je de nog te rijden afstand weer toenemen. 1 tikje op de pijl ro in het beeldscherm en en 1 tikje op meer en je beschikt over dezelfde optie maar dan met het (grote) kompas in het zicht en in de rechterkolom aankomst over **** KM.
En de plaatjes;

Tik op de steeksleutel (Instellingen)

Tik op pijl rechtsonder (volgend scherm)

Tik op Navigatie

Tik op het vakje naast Routevoorkeur

Tik op Off Road en vervolgens op OK

Beeld na opgeven van bestemming. Tik op de pijl rechtsonder in het scherm

Tik op Meer

Na tikje op Meer
Succes ermee!
Ik ben een alpinist.
Ik zie overal als een berg tegenop!
Ik zie overal als een berg tegenop!