Bloesems
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Bloesems
Hallo iedereen, ik wou eens horen of er al iemand de laatste dagen in de limburg is geweest en zo ja of de fruitbomen al in bloei staan.
Thanks pat
Thanks pat
-
Fox30
Blijkbaar heb je deze link op dit forum nog niet ontdekt:
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... 263#153263
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... 263#153263
Vandaag met Ferre 10 meegereden, en moet toch zeggen dat ik nog voldoende bloesem gezien heb, al dan niet van fruitbomen, dan waren het kerselaeren die in bloem stonden, dus bloemekes genoeg.
Vraag aan Ferre maar om de rit door te mailen, het was een prachtig exemplaar, en wij kunnen het weten, wekelijks gaan we op pad, winter en zomer. Dus echte motards
Vraag aan Ferre maar om de rit door te mailen, het was een prachtig exemplaar, en wij kunnen het weten, wekelijks gaan we op pad, winter en zomer. Dus echte motards
-
WALTER GSAdventure
Uur van vertrek rond 10 u aankomen streef naar 17 u.
Laat maar iets weten op deze kant.
Walter
BMW 1200 GSA, 1150 GSA, nu 1250 GSA VAN 2019
De ene is uiterst LINKS, de andere uiterst RECHTS, en ik zit er op, en laat ze werken.
De ene is uiterst LINKS, de andere uiterst RECHTS, en ik zit er op, en laat ze werken.
Bloesems
Hoi Walter,
We zijn ook van Wilrijk.
Zullen we zéker eens doen. Ben vandaag die richting uitgereden met't vrouwke. Morgen rij ik richting bloesems.
Groeten,
Pat
We zijn ook van Wilrijk.
Zullen we zéker eens doen. Ben vandaag die richting uitgereden met't vrouwke. Morgen rij ik richting bloesems.
Groeten,
Pat
-
Werner Von C.
- Contacteer: