Hallo iedereen !
'k zit met een probleemke en jullie zijn mijn laatste hoop !!
Ik heb een 2de hands R 850 RT gekocht, model 2001 (= 1100RT), en ik vind dat standaard scherm te laag.
Daarbij komt dat het niet electrisch te bedienen is en nu al op zijn hoogste stand staat !
Ik ben 1.90 en zet mijn zadel op hoogste stand ... dus kijk ik over mijn scherm en eet vliegen als ik met open systeemhelm rij...
comfortabel is anders ...
Enkele opties zijn al de revue gepasseerd ...
1. De bovenste 2 bevestigingsstaven vervangen door langere (zoals op een elektrische versie). Winge motors kon het niet aanbieden (zelfs op de technische tekeningen stond het er niet op !). Blijkbaar zitten die dingen vast !??
2. hoger scherm ... RAD heeft geen GIVI scherm voor deze versie !
3. Secdem geprobeerd ... maar juist die pagina uit hun cataloog is niet te openen ...
Als ik er een hoger scherm op zet, heb ik nog altijd het probleem dat het plat ligt ...
Hebben jullie hiermee ervaring ??? Is een scherm voor een 1150RT hetzelfde ??? Wie kan me advies geven ???
BEDANKT !!
Stef
verhoogd scherm voor R 850 RT (model 2001)
Moderator: GVN
verhoogd scherm voor R 850 RT (model 2001)
Beginnend BMW genieter 
R850RT + BMW 320d Touring
Ik zie bij RAD / Givi wel geen scherm staan voor een RT ... enkel R.
En bij Secdem is er sprake van andere gaten in het scherm voor een 1150 RT ...
Heeft er al iemand met een vast scherm ervaring met het verlengen van de bovenste 2 metalen steuntjes ?
Thanks !
Stef
Heeft er al iemand met een vast scherm ervaring met het verlengen van de bovenste 2 metalen steuntjes ?
Thanks !
Stef
Beginnend BMW genieter 
-
John
- Contacteer:
Ja!! IkkeStefaan N schreef:Ik zie bij RAD / Givi wel geen scherm staan voor een RT ... enkel R.
Thanks !
Stef
Wat had ge graag geweten
-
edargpu
Stefaan N ff goe kijkenStefaan N schreef:Ik zie bij RAD / Givi wel geen scherm staan voor een RT ... enkel R.
Thanks !
Stef
Ikzelf heb het gemonteerd zitten.
Kostprijs 96€
Grtz
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""