qluc schreef:HEEFT IEMAND ERVARING OF REEDS UITGEPROBEERT OM EEN SCALA RIDER TEAMSET TE PAIREN MET EEN STREETPILOT 2610 VIA EEN BTAII EVENEENS VAN CARGO
hm , de 2610 heeft toch geen BT ? of ben ik werkelijk dom
De BTA2 kan de audio via Bluetooth doorsturen nr de Scala Rider set. Ik ga dit ook zo doen, ben aan het wachten op mijn BTAII om met een 278 te koppelen
Schalkseruiter® schreef:Alsook kan men een BT module aanschaffen zodat je die ook op elke GPS zou kunnen gebruiken(heb ik me laten wijsmaken)
Schalkse®
Net nagevraagd bij de dealer en is idd mogelijk en reeds te koop voor de scalarider
qluc schreef:heb mijn btaII vandaag uitgeprobeert en resultaat het werkt niet !!!!!
heeft iemand het soms al geprobeert om aan te sluiten op een streetpilot 2610
Pairen goed gelukt?
Hoe heb je die BTA II aangesloten? Volume niet te laag?
De verbinding is gelukt nu(2610), lag blijkbaar aan het pairen, ma zit wel konstant met een geruis en na een paar minuten valt hij uit (geluid), en moet het geluid op max zetten om de gps te verstaan de kwaliteit van het geluid is zeer slecht
Heb gisteren nog een test ritje gedaan van 500km , met scala teamset en in combinatie met 2610met een cardo btaII
Het werkt wel maar het geluid van de 2610 is zeer slecht van kwaliteit, en als truus(2610) geproken heeft duurt het lang alvorens men terug met de passagier kan verbinding maken en met lang bedoel ik ongeveer een 3 tal minuten nadat de gps een richting heeft gesproken.
Zou het kunnen dat dit iets te maken heeft dat de luidsprekers van de gps (met kabel dan)die nog in mijn helm zijn ingebouwd achter deze van de scala teamset zitten dat dit een soort van storing verwekken
Blijkbaar is dit toch nog niet optimaal dit alles