middenbok

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Hanzie

middenbok

Bericht door Hanzie »

vandaag wou ik mijn 1200 GS op zijn middenbok zetten, maar lukte niet. Liep stroef!Keek onder de motor en de bout waarmee de middenbok aan de kader zit (rechts)lag op de grond ; zomaar compleet afgebroken in het midden.
Een deel van de bout zit er dus nog in. Metaalmoeheid?
Heeft iemand dit al voorgehad ?
filerijder

Bericht door filerijder »

Ikke vorige week. Ik vertrok op m'n werk en de middenbok kwam niet helemaal terug op z'n plaats. Met vorige GS'n al gehad - gezien de km stand kwam er sleet op - . Ik dacht "nu al" bij deze nieuwe (nu 16000km). Da's snel. In het naar huis rijden hoorde ik iets slepen in een bocht... Bij controle bleek de bok niet helemaal terug naar bovenste stand te keren. Naar BMW: rechter bout afgebroken. ... Hadden ze nog niet gezien. Is vervangen onder garantie.
F650 (96) -> R1100GS (99) -> R 1150 GS (2002) -> R1200 GS (06) --> R 1200 GSA
Pinker

Bericht door Pinker »

Heb ik ook al gehad een maand of 2 geleden, kapotte bout lag onder de fiets. Nu heb ik het opnieuw aan de hand, sinds gisteren.
Ik reed weg en kwam aan bij de weg. De weg was weg. Sjans, ik zat op mijne GS... neen GS ook weg nu op KTM!!
Sjeezen doe ik ook met R1200S, liefst op circuit en niet in de grindbak, ook niet meer, R1200S ook weg
HP2 Sport vanaf 2009, nog efkes..., geannuleerd...
Lid sinds 11/11/06
http://www.lostroads.eu - ism. SOS Kinderdorpen
Plaats reactie