Met het verlengde weekend in het vooruitzicht gaan we even Moezelen. Hoe zit het eigenlijk in Duitsland met het filteren? Toegestaan? Verboden? Gedoogd? Aanvaard door een brede laag van de bevolking?
Belangrijk om weten... want als Belg in 't buitenland zijt ge toch altijd een beetje nen ambassadeur
Verboden,heb al voorgehad dat oudere chaffeurs gewoon de weg afsnijden zodat je niet door kan,en zoals met iedere overtreding moeten ze het eerst zien hé
Toch maar uitkijken voor gevaar als je het toch doet
Twee jaar geleden ben ik via Duitse autostrade naar Oostenrijk gereden, waaronder toch wel enkele files. Ik kan echter niets negatiefs vertellen van onze geburen. Ik heb geen enkel ander filegedrag geconstateerd dan wat wij hier gewoon zijn. Hier zit af en toe ook wel eens een ezel in 't verkeer.
Wel opletten, als je zelf niet tegen 200 per uur over de autostrade vliegt, bij het inhalen steeds goed in je spiegels kijken..... ze zijn er voordat je er erg in hebt.
Veel reisgenot.
10 jaar op en af naar duitsland gereden
bij fille gewoon fille flilteren zoals in Belgie
nooit niet tegengehouden geweest of opmerking gekregen en dikwijls zelf duitse zwaantjes die mee filterden (als ze al niet op de pechstrook voorbij raasden)
gedrach van automobilisten zelfde als in België
als je die streek uitgaat waarom niet langs de mooie binnenbaantjes tot daar