filteren in Duitsland

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
klimpie
Contacteer:

filteren in Duitsland

Bericht door klimpie »

Met het verlengde weekend in het vooruitzicht gaan we even Moezelen. Hoe zit het eigenlijk in Duitsland met het filteren? Toegestaan? Verboden? Gedoogd? Aanvaard door een brede laag van de bevolking?

Belangrijk om weten... want als Belg in 't buitenland zijt ge toch altijd een beetje nen ambassadeur :wink:

Enjoy the weather

Yves
hold on to the rocks
R1200RT
bmwfreakske

Bericht door bmwfreakske »

Verboden,heb al voorgehad dat oudere chaffeurs gewoon de weg afsnijden zodat je niet door kan,en zoals met iedere overtreding moeten ze het eerst zien hé :lol: :lol:
Toch maar uitkijken voor gevaar als je het toch doet :wink:
Andalousie 09/2018
Relax

Bericht door Relax »

Ik dacht: verboden, geen gedoogbeleid en geen begrip bij andere bestuurders (of 't is een motorrijder). Voorzichtigheid is idd geboden.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Rafèrté

Bericht door Rafèrté »

Twee jaar geleden ben ik via Duitse autostrade naar Oostenrijk gereden, waaronder toch wel enkele files. Ik kan echter niets negatiefs vertellen van onze geburen. :) Ik heb geen enkel ander filegedrag geconstateerd dan wat wij hier gewoon zijn. Hier zit af en toe ook wel eens een ezel in 't verkeer. :?
Wel opletten, als je zelf niet tegen 200 per uur over de autostrade vliegt, bij het inhalen steeds goed in je spiegels kijken..... ze zijn er voordat je er erg in hebt. :roll:
Veel reisgenot.
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

10 jaar op en af naar duitsland gereden
bij fille gewoon fille flilteren zoals in Belgie
nooit niet tegengehouden geweest of opmerking gekregen en dikwijls zelf duitse zwaantjes die mee filterden (als ze al niet op de pechstrook voorbij raasden)

gedrach van automobilisten zelfde als in België

als je die streek uitgaat waarom niet langs de mooie binnenbaantjes tot daar :?:
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
klimpie
Contacteer:

Bericht door klimpie »

Thanx voor jullie antwoorden. Gaat de eerste keer zijn dat we naar Duitsland gaan. Kijk er echt wel naar uit.

Ook op de andere topics reeds goede info gevonden over de Moezel. :D

Thanx guys
hold on to the rocks
R1200RT
Plaats reactie