29/04/2007 - K route
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
29/04/2007 - K route
Hoi
Weet er iemand of er een GPS route beschikbaar is van deze tocht???
Er staat geen email bij de aankondiging in clubblad dus ik vrees er wat voor maar ik kan toch eens vragen via deze weg.
GRTS Danny
Er staat geen email bij de aankondiging in clubblad dus ik vrees er wat voor maar ik kan toch eens vragen via deze weg.
GRTS Danny
-
Iron Gonzo
Re: K route
het blijft hier behoorlijk stil over de K-routeRUSOR schreef:Hoi
GRTS Danny
graag had ik ook wat meer info daarover
aangezien 1Mei nog niet zeker is en ik net gehoord heb dat mijn vrouw eventueel zal moeten werken die dag
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
hanzie panzie
- Contacteer:
Re: K route
zou je niet beter thuis blijven anders moeten we op ieder kruispunt wachten!!!!!IRON GONZO schreef:het blijft hier behoorlijk stil over de K-routeRUSOR schreef:Hoi
GRTS Danny
graag had ik ook wat meer info daarover
aangezien 1Mei nog niet zeker is en ik net gehoord heb dat mijn vrouw eventueel zal moeten werken die dag
GS 1200- 2005 lid nr.2353600
-
Iron Gonzo
ik ga er dan tenminste van genoten hebben 
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
sprint
Oesje, mijn vrouw en ik zouden ook graag de K-tour gereden hebben, maar eigenlijk ben ik ook niet zo'n b-p route manFox30 schreef:Ik heb afgelopen zondag contact opgenomen met de organisator en er is GEEN GPS route. Enkel bolleke pijl.
Ik zoek nog een goede bolleke-pijlrijder, die niet te snel rijdt en mij mee op sleeptouw wil nemen.
We zijn zo verwend aan de GPS-routes dat we hier nu mooi staan te schilderen
we zien wel
Marnix.

-
hanzie panzie
- Contacteer:
ik zou dan beginnen met je nickname te veranderen....sprint schreef:Oesje, mijn vrouw en ik zouden ook graag de K-tour gereden hebben, maar eigenlijk ben ik ook niet zo'n b-p route manFox30 schreef:Ik heb afgelopen zondag contact opgenomen met de organisator en er is GEEN GPS route. Enkel bolleke pijl.
Ik zoek nog een goede bolleke-pijlrijder, die niet te snel rijdt en mij mee op sleeptouw wil nemen.![]()
We zijn zo verwend aan de GPS-routes dat we hier nu mooi staan te schilderen![]()
we zien wel
Hoi,
Ik rijd al jaren de K route mee. Telkens was dat een zeer goede rit maar enkel op roadbook te rijden... Ik ben echt een fan van de Marc ivm zijn ritten die hij telkens organiseerd.
Stiekem hoopte ik dat er iemand mee op verkenning was geweest die in bezit was van een GPS.
Het echte roadbook rijden is ook nog een keertje plezant.... dan weet ik weer hoe verwent we zijn met die electronische toestanden
GRTS Danny
Ik rijd al jaren de K route mee. Telkens was dat een zeer goede rit maar enkel op roadbook te rijden... Ik ben echt een fan van de Marc ivm zijn ritten die hij telkens organiseerd.
Stiekem hoopte ik dat er iemand mee op verkenning was geweest die in bezit was van een GPS.
Het echte roadbook rijden is ook nog een keertje plezant.... dan weet ik weer hoe verwent we zijn met die electronische toestanden
GRTS Danny
-
sprint
Ik rij genoeg op roadbook met de oldtimers, maar op mijn K is zelfs geen plaats om een routeroller ( die ik zelfs niet heb) te plaatsen.RUSOR schreef:Het echte roadbook rijden is ook nog een keertje plezant.... dan weet ik weer hoe verwent we zijn met die electronische toestanden
GRTS Danny
Marnix.

-
hanzie panzie
- Contacteer:
hendrickRT heeft de track zitten in zijn ZUMO maar weet niet hoe hij dit moet overbrengen naar mapsource plaese help himRUSOR schreef:Hoi,
GRTS Danny
mocht ik u dan toch niet kunnen volgen dat ik dan niet uitkom in de sahara.........
-
Hendrik RT
- Contacteer:
GPS track van de K-toer
Hoy mannen!
Ik zal jullie moeten teleurstellen want ik heb de K-toer niet op mijn zumo, enkel de rit van 1 mei van Philippe Cnop die je ook best bij hem aanvraagd : philippecnop@hotmail.com
Sorry voor het misverstand...
De roadbooks van Mark zijn echt wel OK om te rijden
Groetjes
Ik zal jullie moeten teleurstellen want ik heb de K-toer niet op mijn zumo, enkel de rit van 1 mei van Philippe Cnop die je ook best bij hem aanvraagd : philippecnop@hotmail.com
Sorry voor het misverstand...
De roadbooks van Mark zijn echt wel OK om te rijden
Groetjes
Verslagskes van sommige ritten + foto's (na 2005) nog steeds te vinden op http://www.atmikes.be
-
Sven 12RT
Bedankt voor het aanbod maar ik word om datt uur ergens in Borsbeek verwacht om dan van daaruit te vertrekkenFox30 schreef:Voor de Antwerpenaren:
Ik heb met Frank12RS afgesproken om 8:30-8:45 aan de afrit 10 Verrebroek van de Expresweg om dan samen verder te rijden naar het vertrekpunt.
geinteresseerden die willen aanpikken, be there (on time). Rusor??
Grts Danny
YOO
Zeg Sven, spreken we ergesn onderweg af, om samen op te rijden, ik veronderstel dat ge over Gent gaat rijden.
Grtz, Philip!
P.S: Bv. 8u50 aan de Shell te Wetteren?
Zeg Sven, spreken we ergesn onderweg af, om samen op te rijden, ik veronderstel dat ge over Gent gaat rijden.
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
-
Sven 12RT
YOO
Grtz, Philip!
Prima, tot morgen, doe maar een zonnebril aan, heb de GS aan een lenteschoonmaak onderwropenSven's 12RT schreef:Ik was net aan het kijken of er iemand vanuit deze kant van't land reed.Koppel!! schreef:YOO
Leuk dat je het voorstelt, ik zal er staan.
Sprint? of rij jij binnendoor?
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
Philz picz are here!
Hier ook niks...
De hele namiddag repititie met Jo Lemaire en haar bigband
Indien interesse... nog slechts enkele kaar te verkrijgen voor in het concertgebouw te Brugge op 12 mei as
klikkerdeklik
De hele namiddag repititie met Jo Lemaire en haar bigband
Indien interesse... nog slechts enkele kaar te verkrijgen voor in het concertgebouw te Brugge op 12 mei as
klikkerdeklik
-
Iron Gonzo
deze morgen aan het vertrekpunt ook redelijk veel volk komen opdagen
er zijn foto's gemaakt
dus nog effe wachten zekers tot ze hier verschijnen
ik kon jammer genoeg de rit zelf niet meerijden wegens andere verplichtingen
zal hem wel op een andere keer doen
er zijn foto's gemaakt
dus nog effe wachten zekers tot ze hier verschijnen
ik kon jammer genoeg de rit zelf niet meerijden wegens andere verplichtingen
zal hem wel op een andere keer doen
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Fox30
Bedankt aan de organisator.
Mooie rit
mooie dijken en waters
prachtig motorweer
Goed gezelschap
Terrasjes bij de vleet.
Om zeker volgend jaar over te doen.
PS: heeft er iemand de Garmi-GPS track opgeslagen?
Ik ben nl vanaf het Land van Saeftinge moeten huiswaarts keren wegens andere familiale afspraken.
Mooie rit
mooie dijken en waters
prachtig motorweer
Goed gezelschap
Terrasjes bij de vleet.
Om zeker volgend jaar over te doen.
PS: heeft er iemand de Garmi-GPS track opgeslagen?
Ik ben nl vanaf het Land van Saeftinge moeten huiswaarts keren wegens andere familiale afspraken.
Laatst gewijzigd door Fox30 op 30 apr 2007, 09:41, 1 keer totaal gewijzigd.