01/05/2007 - Vijvers, meren & Rivierenroute
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
Hoi Fluppe,
Zie niets dan lof, en ken de streek, maar dus toch nog graag effe je GPS file, dan kan ik 'm eens narijden, want was het lange weekend in Normandië.
Keep up the good work !
Zie niets dan lof, en ken de streek, maar dus toch nog graag effe je GPS file, dan kan ik 'm eens narijden, want was het lange weekend in Normandië.
Keep up the good work !
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

-
Shulty
RUSOR schreef:Tja der moet er toch éné de terraskes kunnen betalen in castellaneShulty schreef:Blij voor jullie dat het zo fijn was![]()
Ik heb hard gewerkt vandaagHeb weer wat gemist, spijtig genoeg
![]()
![]()
Ons geld is op hoor wij moeten nieuwe rubberkes kopen voor de GSA'kes.... Ik heb wat rubber verbruikt vandaag om die snavel van de Frank niet in mijn gat te moeten voelen
![]()
![]()
![]()
GRTS Danny
Yeah wright.....

Ga jullie drankprobleem
ni betalen 
Btw.....Nog 0 maanden, 9 dagen, 19 uur, 2 minuten en 43 seconden tot vertrek Alplutsers
'T begint te korten
R1150GSA '04
R1200GSA '10
R1200GSA '10
-
Iron Gonzo
de fotooows

hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
hanzie panzie
- Contacteer:
-
Iron Gonzo
hebikgelijkofhebikgelijkhanzie panzie schreef:hebt gelijk GONZO,was met autostrade erbijIRON GONZO schreef:dit gaat hier over 614Km![]()
de rit was er 335Km
![]()
![]()
![]()
![]()
watje
ik reed op mijn gemakske alleen
tussen enkele stukken kwam ik frank k en rusor tegen
dan heb ik effe aangepikt
wou ze niet voorbij gaan om ze niet in verlegenheid te brengen
(ik moet er nog bij vertellen dat ik volgens MAG niet kan rijden met de moto want ik heb geen screening gedaan
een GS had op sommige baantjes meer voordeel door het goede wegennet in walonie, amaai er zaten der daar tussen waar je wreed uit uw doppen moest kijken
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Sven 12RT
Het was inderdaad reuze 
Maar van het eerste stuk heb ik niet veel omgeving gezien, Frans en Hans hunne gas zat vast... Vol open uiteraard.
Ze mogen zeggen over nen RT wat ze willen, zoveel trager ga ik ni zenne.
In de namiddag hebben ik en Alain GS ons mogen aansluiten bij P@sc@l en drie metgezellen, en hebben we verder gereden aan een toeristischer tempo.
Het weer was uitstekend, en elk terras was een voltreffer.
Dikke pluim voor de organisatie
Maar van het eerste stuk heb ik niet veel omgeving gezien, Frans en Hans hunne gas zat vast... Vol open uiteraard.
Ze mogen zeggen over nen RT wat ze willen, zoveel trager ga ik ni zenne.
In de namiddag hebben ik en Alain GS ons mogen aansluiten bij P@sc@l en drie metgezellen, en hebben we verder gereden aan een toeristischer tempo.
Het weer was uitstekend, en elk terras was een voltreffer.
Dikke pluim voor de organisatie
-
Iron Gonzo
hoi frank je was kerieus naar het resultaat van dat cameratjeFrank K schreef:Gonzo schreef:dan heb ik effe aangepikt
wou ze niet voorbij gaan om ze niet in verlegenheid te brengen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat vind je van de fotos en het filmpje
toch redelijk goed resultaat met dat cameratje
fotos zij nueu wel verkleind om er een compilatie van te maken
vandaar dat je her en der kleurverschil hebt
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Iron Gonzo schreef:
Maar wil je in het vervolg wel even melden dat je gaat filmen, dan geven we wat minder gas zodat we der ook op staan. Nu zie je ons in de verre verte niet rijden.
Da's een vraag stellen en meteen zelf beantwoorden. Neen, het resultaat mag er zijn.wat vind je van de fotos en het filmpje
Maar wil je in het vervolg wel even melden dat je gaat filmen, dan geven we wat minder gas zodat we der ook op staan. Nu zie je ons in de verre verte niet rijden.

-
Iron Gonzo
eu ik heb gefilmd voor ik jullie tegen kwamFrank K schreef:Iron Gonzo schreef:Da's een vraag stellen en meteen zelf beantwoorden. Neen, het resultaat mag er zijn.wat vind je van de fotos en het filmpje
en dat laatste in die haarspelden
tja die autos voor ons mocht ik niet meer inhalen (doorlopende witte lijn)
dus vandaar dat je er niet opstaat in die haarspeld bochten
maar toch staan jullie er effe op
de volledige versie tenminste, ik ben nu aan het uploaden op een andere site
wie weet krijgen we het daar tot op het einde te zien
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Iron Gonzo
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
YOO
Damn, als ik die foto's bekijk dan krijg ik er nog spijt van dat ik er niet bij was
, maar 'k was echt niet in staat om tijdig uit m'n bed te geraken, veel te muuuug
Soit, zal da toerke misschien op een latere keer doen, heb nog een ganse zomer de tijd
Grtz, Philip!
Damn, als ik die foto's bekijk dan krijg ik er nog spijt van dat ik er niet bij was
Soit, zal da toerke misschien op een latere keer doen, heb nog een ganse zomer de tijd
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser