Ben in onderhandeling met een particulier aldaar, omtrent de aankoop van een GSA Adventure.
Wat mag ik zeker niet over het hoofd zien wat de papierwinkel betreft
Alle nuttige tips zijn welkom
Moderator: GVN

geef me eens het kadernummer en zal nazien of er niets mis met is, indien wel dien ik de naam en adres eigenaar te hebben om de politie te kunnen inlichten.edargpu3 schreef:Iemand al enige positieve ervaring gehad met de aankoop van een Duitse (BMW) motor.![]()
Ben in onderhandeling met een particulier aldaar, omtrent de aankoop van een GSA Adventure.
Wat mag ik zeker niet over het hoofd zien wat de papierwinkel betreften bij wie kan ik mij daar het beste voor informeren vvor ik de motor ga afhalen.
Ik vraag het ff op als hij bereidt is het te geven uiteraardone-one schreef:geef me eens het kadernummer en zal nazien of er niets mis met is, indien wel dien ik de naam en adres eigenaar te hebben om de politie te kunnen inlichten.edargpu3 schreef:Iemand al enige positieve ervaring gehad met de aankoop van een Duitse (BMW) motor.![]()
Wat mag ik zeker niet over het hoofd zien wat de papierwinkel betreften bij wie kan ik mij daar het beste voor informeren vvor ik de motor ga afhalen.
Hallo Jo heb al verscheidene PM's gekregen ivm de informatie.offshore_class1 schreef:edargpu3,
U hebt email.![]()
Gustje,
stuur mij een mail, dan krijgt u alles terugtoegestuurd wat u nodig hebt
Mvg, Jo
Jullie doen mij hier altijdedargpu3 schreef:BiemeRT,je bent een keigoeie kerelBiemeRT schreef:Luc, je hebt pm

Mocht je er nog iets aan hebben: ook jij hebt pm GustjeGustje schreef:Ik ben ook van plan mij een Bmw te kopen in Duitsland,nl een K1200gt.
Invoeren kost bijna niets meer ge meot anders maar eens bellen naar de douane in Gent wat je juist moet doen.Als jij iets meer weet laat je het dan weten?

Tja ik zou in zijn plaats niet willen zijn als hij straks zijn Harley's van de hand moet doenone-one schreef:goede koop en ik zie dat de Amarikaan blijkbaar pijn heeft om zijn bolide op iemand anders karretje te zien staan.
Komt eraan11rt schreef:Proficiat ,geweldig mooi ,de moto is prachtig en de hulp van anderen ook ,weeral .
Zijn er nog amerikanen die vertrekken ?
Mag ik ook een pm uitleg van BiemerRT?