13/05/2007 - Ronde-Banden-Rit 2007
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
13/05/2007 - Ronde-Banden-Rit 2007
Beste BMW'ers en andere motorliefhebbers,
Bij deze een niet te missen rit op 13 mei aanstaande : De Ronde-Banden-Rit !
Deze zeer goed bepijlde rit van een 170-tal km. is een plezier voor de liefhebber van het vlottere werk ...
De rit loopt traditioneel langs de betere asfaltstroken, ronde punten, op-en afritten en mooie bochten binnen West-Vlaanderen.
Vertrek in Roeselare op het Stationsplein tussen 9 en 13 uur.
Prijs : € 5 - € 3 (duo) -- drankje inbegrepen.
De opbrengst gaat integraal naar "Ten Bunderen", een instelling voor de begeleiding van autistische jongeren.
Groeten,
Stef
Bij deze een niet te missen rit op 13 mei aanstaande : De Ronde-Banden-Rit !
Deze zeer goed bepijlde rit van een 170-tal km. is een plezier voor de liefhebber van het vlottere werk ...
De rit loopt traditioneel langs de betere asfaltstroken, ronde punten, op-en afritten en mooie bochten binnen West-Vlaanderen.
Vertrek in Roeselare op het Stationsplein tussen 9 en 13 uur.
Prijs : € 5 - € 3 (duo) -- drankje inbegrepen.
De opbrengst gaat integraal naar "Ten Bunderen", een instelling voor de begeleiding van autistische jongeren.
Groeten,
Stef
Tegen dan dit topic nog eens vanonder het stof halen zodat we er weer aan herinnerd worden 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

Ronde-Banden-Rit 2007
Bij deze de herinnering aan het treffen op 13 mei aanstaande : de rit staat ondertussen zo goed als op punt en 'k moe zeggen : d'r zitten weer schoooooooone stukskes tussen !
Voor meer info : http://www.rondebandenrit.be
-
Sven 12RT
-
hanzie panzie
- Contacteer:
Re: Ronde-Banden-Rit 2007
heb je een tracklog gemaakt????stefvdc schreef:Bij deze de herinnering aan het treffen op 13 mei aanstaande : de rit staat ondertussen zo goed als op punt en 'k moe zeggen : d'r zitten weer schoooooooone stukskes tussen !
GS 1200- 2005 lid nr.2353600
-
hanzie panzie
- Contacteer:
hanzie panzie schreef:Deze keer neem jij de koppositie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Sven's 12RT schreef:Ikke congé hebben. Als het niet te erg regent, count me inJH. schreef:ls mijn verlof goedgekeurd blijft voor die dag dan zijn we erbij...![]()
![]()
![]()
tja... hier in mijn eigen streek weet ik zo hier en daar wel leuke plekjes liggen...
-
Sven 12RT
Neem dan alvast een slaappilleke, ipv die vitamientjes die je de laatste rit namhanzie panzie schreef: Deze keer neem jij de koppositie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Misschien kan JH ons op sleeptouw nemen, met eventueel hier en daar een uitbreiding op de route.
Jij hebt ons ook ooit eens naar een schoon cafeetje gestuurd
-
hanzie panzie
- Contacteer:
-
Iron Gonzo
waar zij uw kalknagels eens bewerktSchalkseruiter® schreef:Indien ik er niet ben én het is goed weer......lig ik bij JH. z'n vrouw in bed![]()
Schalkse®
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
on-topic:
wie komt morgen allemaal naar Roeselare afgezakt?
eerst en vooral: wees gewaarschuwd
minimum 1 multanovawagen zal op het parcours aanwezig zijn + enkele "zwaantjes" om de echte hardrijdes er onmiddelijk uit te halen
misschien een voorstel om hier thuis om de koffie te komen tussen 10 en 11? Vertrekken doe je wanneer je wil... (start is hier een kilometer vandaan) Wijzelf vertrekken pas na elven//elven en een half hier thuis.
adres en bevestiging vankomt via PM
(bij thuiskomt vannacht neem ik alle bevestigingen door en antwoord met pm)
-------------
ikke (JH) en Ann
Schalkseruiter (na sms bevestiging morgenochtend)
...
wie komt morgen allemaal naar Roeselare afgezakt?
eerst en vooral: wees gewaarschuwd
misschien een voorstel om hier thuis om de koffie te komen tussen 10 en 11? Vertrekken doe je wanneer je wil... (start is hier een kilometer vandaan) Wijzelf vertrekken pas na elven//elven en een half hier thuis.
adres en bevestiging vankomt via PM
(bij thuiskomt vannacht neem ik alle bevestigingen door en antwoord met pm)
-------------
ikke (JH) en Ann
Schalkseruiter (na sms bevestiging morgenochtend)
...
-
Sven 12RT

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.