Ik vind ze wel mooi en niet te opvallend.
ze geven waarschijnlijk nog meer bescherming en een extra mogelijkheid om mist/verstralers te plaatsen .
Wel duur , 225 €
Moderator: GVN
je zal die wel kunnen openen, maar dat pdf'je is 11Mb groot ! Dus best met rechts klikken en "save as" ("bewaar als" voor de flaminganten). dan ga je de zaak heel wat vlotter kunnen bekijkenMiriam schreef:...Ik kan je link niet openen (blijft hangen)...
steunwielenFrank K schreef: Nu weet ik weer wat ik op mijn lijstje moet zetten voor de feestdagen

Héél oud topic vanonder het stof gehaald via zoekfunctie door interesse in die valbaren, maar ..... hoe is dit ooit afgelopen en was het idd kinderspelWingman X schreef:Hoi,
Wunderlich valbaren zijn toegekomen. Straks gaan we zien of de installatie ook kinderspel is...

Ja zeker. Als je naar wielerkoersen kijkt, dan zie je die valbaren van begeleidende RT's goed in beeld. Zowel vooraan, tot vlak onder de spiegels, als achteraan helemaal doorlopend. Zien er trouwens hetzelfde uit als bij de flikkenmotoren.Francis schreef:Btw ... zijn er trouwens al valbaren voor achteraan beschikbaar ergens![]()