Rallye GS 1 laarzen

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

Plaats reactie
kwak_gs

Rallye GS 1 laarzen

Bericht door kwak_gs »

Hallo ,eerst een gelukkig 2005 voor iedereen!!
Nu m'n vraagje,iemand ervaring met de Rallye Gs 1 laarzen?
Groetjes Ronny

Afbeelding
J-P
Contacteer:

Bericht door J-P »

Op het nederlandse GS-forum zit Lucky Luke, die heeft een paar GS1 laarzen. Da`s de enige die ik ken met die dingen. GS-club
J-P

http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
bart

Bericht door bart »

beste,

ikzelf heb deze laarzen nu al zo'n vier maand. beestige boots beetje stijf in begin maar na tweetal weken lekker smooth. Zitten zelf beter dan eender welke schoen. Ook perfect voor wind en weer plus je hebt er nog extra bescherming bij, sla je voet daar maar eens mee om?
ward

Bericht door ward »

Bij de dealer gevraagd naar beste bescherming voor voet. Inderdaad, sinds vanmiddag rij ik rond als een teletubbie met deze boots. In bijbehorend boekje staat dat dit rallyeboots zijn, maar ik vroeg gewoon stevige laarzen. Na een kort ritje deze middag kon ik verontwaardiging niet onderdrukken. Ik voel er amper mijn rempedaal mee, laat staan de versnelling. Het geeft echt problemen, want ik moet continu checken in welke versnelling ik zit (heb ik het gedaan... of niet...). Om te lopen geven ze het eerste uur wel een hilarisch gezicht maar dit zou beteren daar ze soepeler zouden worden. En nu, mijn vraag : heb ik mij de boots laten aansmeren of vormen ze een veiligheid ook voor quasi normaal wegverkeer. Visueel gaan ze echter wel goed bij het nieuwe lichtgrijze pak. Allee,... wie heeft ze ook nog en wil mij geruststellen ???
Hans

Bericht door Hans »

Deze gelijken er een beetje op, dezelfde kwaliteit, en zeker de helft goedkoper dan die van BMW.

Afbeelding

Neeeeennnn.... 'k heb het niet over die uitlaat (Remus prototype).... :wink:
Afbeelding
ward

Bericht door ward »

ronny,
vanwaar eigenlijk je vraag ?
Dirk Pauwels

Bericht door Dirk Pauwels »

ward schreef:Bij de dealer gevraagd naar beste bescherming voor voet. Inderdaad, sinds vanmiddag rij ik rond als een teletubbie met deze boots. In bijbehorend boekje staat dat dit rallyeboots zijn, maar ik vroeg gewoon stevige laarzen. Na een kort ritje deze middag kon ik verontwaardiging niet onderdrukken. Ik voel er amper mijn rempedaal mee, laat staan de versnelling. Het geeft echt problemen, want ik moet continu checken in welke versnelling ik zit (heb ik het gedaan... of niet...). Om te lopen geven ze het eerste uur wel een hilarisch gezicht maar dit zou beteren daar ze soepeler zouden worden. En nu, mijn vraag : heb ik mij de boots laten aansmeren of vormen ze een veiligheid ook voor quasi normaal wegverkeer. Visueel gaan ze echter wel goed bij het nieuwe lichtgrijze pak. Allee,... wie heeft ze ook nog en wil mij geruststellen ???
Deze laarzen zijn eigenlijk niet meer of minder dan enduro laarzen, lichtere cross laarzen. schakel en remgevoel is nihil. Als je voornamelijk baan doet kan je beter de Savanna's kopen. Die zijn ook al wat steviger dan een standaard laars. Niet volledig waterdicht als je een hele dag in de regen rijdt, voor de rest wel goed en warm. HG heeft ook dergelijke laarzen, maar dan veel goedkoper :)
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Plaats reactie