10/03/07 & 12/05/07 - Gratis Screening

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Amaai Fox, knappe foto's. Ik post morgen de foto's die mijn buurvrouw heeft genomen, want die zijn nu hun overwinning nog aan't vieren :roll: :lol:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Livin

Bericht door Livin »

Inderdaad, waar zat al dat volk. Er waren er oorspronkelijk 37 ingeschreven en tijdens de week kreeg STAM verschillende uitschrijvingen vanwege het weer :roll: . (Cooper, waar zat je?) Dus er waren uiteindelijk "slechts" 17 deelnemers.
En wanneer is het meeste uit de lucht gevallen, juist, 's middags als we aan tafel zaten en nog wat bijbabbelden. 8)
Ik zat in de andere groep dan BiemeRT, samen met Geesje Beemer en nog een forummer waar de naam mij van ontsnapt (hij rijdt met een groene R1100RT).
In onze groep was iedereen geslaagd. Wij hadden een motorrijder in de groep die zijn rijbewijs nog niet had en die zich nog wat kwam "fine-tunen". En ik moet zeggen, die heeft dat HEEL goed gedaan :D .
Livin
K1300GT '09
BMW MC VL lid

Rijden en laten rijden!
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Livin schreef:In onze groep was iedereen geslaagd.
WAAAAAAAUUUWWWWW, FANTASTISCH !!!

Dus vandaag waren 94% van de rijders geslaagd en NIET de povere 33% uit de M.A.G.-statistieken 8) en ik herhaal: die 6% die niet geslaagd waren hadden een wel héééééél geldig excuus (zie enkele posts hoger) en hebben het al bij al toch schitterend gedaan :wink:

Doe dat maar eens na met een koekblikkers-rijvaardigheidstest :P
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
de Ron

Bericht door de Ron »

Heb in april nog zo'n screening gedaan, was in samenwerking met politie Antwerpen (verkeerdienst-motards). Was een remproef e.d. bij. Alles samen een fijne en warme dag ! :lol:
Daarna konden we inschrijving voor een gratis basis- en gevordenden cursus. Heb ingeschreven om op 10 juni de beide te doen, inbegrepen is o.a. over een autoband rijden enzo.
Ben benieuwd of dat allemaal goed gaat aflopen .... 8)
R1150RT van 2003, betrouwbaar beestje. Nu een 1200RT, hopelijk een even betrouwbaar beestje !
naftje

Bericht door naftje »

Awel mensen, nen dikke proficiat. En de beginneling met z'n 1200, ook chapeau.
Ik ben bijlange nog niet rijp voor zo'n test :cry: . Cirkeltjes naar rechts bvb is nog altijd niet goed :oops: , om maar iets te zeggen. 'k zal nog veel moeten oefenen :!:
Greetz, J-P
kurt1973

Bericht door kurt1973 »

Vraagje over de screening, ik ben net begonnen met de moto te rijden (ik zal nu zo'n 230 km hebben gereden denk ik), kan ik al meedoen aan zo'n screening, of is het beter om nog even te wachten, de motorfiets beter te leren kennen?

De Ron: die screening die ge hebt gedaan i.s.m. de politie Antwerpen, is dat deze van STAM, of nog een andere?

Bedankt,

Kurt

R1150RT
To moto or not to moto...
To moto dus

F800r
Fox30

Bericht door Fox30 »

kurt1973 schreef:Vraagje over de screening, ik ben net begonnen met de moto te rijden (ik zal nu zo'n 230 km hebben gereden denk ik), kan ik al meedoen aan zo'n screening, of is het beter om nog even te wachten, de motorfiets beter te leren kennen?

De Ron: die screening die ge hebt gedaan i.s.m. de politie Antwerpen, is dat deze van STAM, of nog een andere?

Bedankt,

Kurt

R1150RT
Het is juist nu dat je een screening zou moeten doen.
De examinatoren kunnen je dan de beste cursus voor jou aanbevelen in functie van je kunnen.
Je zal er zeker al wel heel wat van opsteken,want er worden ook enkele tips gegeven.
Verwacht natuurlijk geen gratis en complete cursus. Daarvoor is er geen tijd.
geesje beemer

Bericht door geesje beemer »

't Was nen toffe en zeker leerzame dag, met een gezonde groepsgeest waarbij ieder z'n goede en minder goede kantjes kon bijschaven !
Het is zeker voor iedereen (ook de beginners !) een aanrader, ik zou zeggen: grijp je kans.
Nogmaals dank aan de vrijwillige instrukteurs !
Groeten g.b. :wink:
GEPAKT EN GEZAKT DE WEIDE WERELD IN, OP ZOEK NAAR HET AVONTUUR
Livin

Bericht door Livin »

kurt1973 schreef:Vraagje over de screening, ik ben net begonnen met de moto te rijden (ik zal nu zo'n 230 km hebben gereden denk ik), kan ik al meedoen aan zo'n screening, of is het beter om nog even te wachten, de motorfiets beter te leren kennen?

Bedankt,

Kurt

R1150RT
Ik denk dat het heel nuttig is om die screening zo snel mogelijk te doen. Anders kweek je je misschien technieken aan die je achteraf moet afleren, en dat is veel moeilijker.
Dus: doen!!
Livin
K1300GT '09
BMW MC VL lid

Rijden en laten rijden!
Plaats reactie