Mijn kaartje is ook toegekomen, vorig jaar stond er een motor maar dit jaar hadden we niet zo'n geluk.PabloElFlamenco schreef:De mijne is gisteren ook aangekomen, nog 'n plastieken kaart erbij. Willkommen. Spijtig dat het oog direct op een AUTO van BMW valt...
Membership Card 2007
Moderator: GVN
-
Boskrabber
Beste vrienden ik heb dus ook mijn kaart gekregen maar wilde eens wat meer uitleg.
De kaart kleeft aan een brief die natuurlijk in het Duits is.
Onder de plaats waar de kaart kleeft vind in nog twee NR
Wat bedoel men daar mee
Zou hier iemand die Duitse brief in het nederlands kunnen vertalen en hier posten
Ik neem aan dat ieder van ons de zelfde brief kreeg maar nog veel mensen zijn die van die brief geen bal snappen zoals ik
Begrijp wel dat de NR's onder de kaart voor ieder verschillig zal zijn.
Bedankt voor alle uitel die in deze brijft staat
Wat men niet weet moet men vragen dus.......Laat maar komen die uitleg
De kaart kleeft aan een brief die natuurlijk in het Duits is.
Onder de plaats waar de kaart kleeft vind in nog twee NR
Wat bedoel men daar mee
Zou hier iemand die Duitse brief in het nederlands kunnen vertalen en hier posten
Ik neem aan dat ieder van ons de zelfde brief kreeg maar nog veel mensen zijn die van die brief geen bal snappen zoals ik
Begrijp wel dat de NR's onder de kaart voor ieder verschillig zal zijn.
Bedankt voor alle uitel die in deze brijft staat
Wat men niet weet moet men vragen dus.......Laat maar komen die uitleg
Geniet van de vrijheid tijdens het rijden.
Euh .....'t staat er ook allemaal in't Engels op, hé 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

-
Iron Gonzo
had je hem dan liever in het chinees gekregen 
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
bougimain
- Contacteer:
Nee Nee JH Dit is de juiste vertaling =
Правильно выбранные и установленные въездные и гаражные автоматические ворота дают возможность использовать пространство в гараже или на дачной загородной территории рациональнее. Если вы хотите возвращаться домой в хорошем настроении, не испытывая дискомфорта, то автоматические ворота - это именно то, что вам нужно.
В ряде приводов для секционных ворот предполагаются дополнительные меры предосторожности. Если фотоэлементы или прочие имеющиеся системы безопасности находят препятствие на пути движущихся ворот, тогда команда на открытие или закрытие не срабатывает.
Для автоматизации секционных ворот применяются приводы классов EXTRA и OPTIMA от лучших западных производителей. Немецкие приводы SOMFY предназначаются для рулонных ворот.
Voila t'was niet gemakkelijk maar moeilijk gaat ook
Правильно выбранные и установленные въездные и гаражные автоматические ворота дают возможность использовать пространство в гараже или на дачной загородной территории рациональнее. Если вы хотите возвращаться домой в хорошем настроении, не испытывая дискомфорта, то автоматические ворота - это именно то, что вам нужно.
В ряде приводов для секционных ворот предполагаются дополнительные меры предосторожности. Если фотоэлементы или прочие имеющиеся системы безопасности находят препятствие на пути движущихся ворот, тогда команда на открытие или закрытие не срабатывает.
Для автоматизации секционных ворот применяются приводы классов EXTRA и OPTIMA от лучших западных производителей. Немецкие приводы SOMFY предназначаются для рулонных ворот.
Voila t'was niet gemakkelijk maar moeilijk gaat ook
JH. schreef:oeps..
er staan nog twee engelse woorden in
=> membership
=> meeting
is dat dan het meten van de lengte van de leden die met een schip rijden?
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Wat wilt ge nu, deze bondige vertaling is zo ongeveer wat er staat, ist weer nie goe...Aaaaaaahhh nu zijn we al veel wijzer geworden si........
Ik zou het ook liever in het Nederlands zien, maar het is nu zo niet...maak U geen zorgen, er staat niets wereldschokkends in...
En als je denkt dan ze ginder een vertaling gaan maken veu den Belgique, en voor alle andere landen, ga je nog lang mogen wachten vrees ik, Bmw zit (momenteel) in een positie dat ze dit "probleem" voorlopig mooi naast zich neer kunnen laten liggen...
Mag ik nu ook even deze (rot) smiley posten...
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Hé (s) Campi even ernst nu aub(s)Campi schreef:Wat wilt ge nu, deze bondige vertaling is zo ongeveer wat er staat, ist weer nie goe...Aaaaaaahhh nu zijn we al veel wijzer geworden si........
Ik zou het ook liever in het Nederlands zien, maar het is nu zo niet...maak U geen zorgen, er staat niets wereldschokkends in...
En als je denkt dan ze ginder een vertaling gaan maken veu den Belgique, en voor alle andere landen, ga je nog lang mogen wachten vrees ik, Bmw zit (momenteel) in een positie dat ze dit "probleem" voorlopig mooi naast zich neer kunnen laten liggen...
Mag ik nu ook even deze (rot) smiley posten...![]()
![]()
Onder de kaart op de brief zijn 2 NR's
1: ******* zeven Nrs
2: club-NR.: *** **
Voor wat dient dit
Geniet van de vrijheid tijdens het rijden.
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
Werner Von C.
- Contacteer: