All,
ik bestelde na het lezen van eerdere topics over witte pinkers mijn exemplaren begin deze week in de USA ( thx voor de links in dit forum )
Ik lees hier en daar dat het niet echt moeilijk is om deze zelf te installeren.
Ergens begint deze procedure met : verwijder de behuizing...
Kan iemand me vertellen hoe ik hier eigenlijk aan begin ?
Moet ik het dashboard losmaken om zo in de spiegelbehuizing te komen want ik zie anders nergens iets wat ik kan losvijzen !
Bedankt voor jullie input !
BMW 1100RT
Witte pinkers
Moderator: GVN
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Xavier will do the job...
Serieus nu, ga dwars voor je spiegel staan, geef er een ferme tik op (met je handpalm), de eerste keer ga je van de angst niet hard genoeg slaan, sla maar ne keer goe door, laat je eens goed gaan, komt wel los
Dan Uw fichke van de lamp lostrekken (2 fichekes) en je hebt de spiegel in je hand, dan rustig demonteren...simpel.
Als je kabelschoentjes (=fichekes) gecorrodeerd zijn kun je er best wat WD40 opspuiten (maak ze eerst wat schoon)
Montage => omgekeerd te werk gaan
Suc6
Serieus nu, ga dwars voor je spiegel staan, geef er een ferme tik op (met je handpalm), de eerste keer ga je van de angst niet hard genoeg slaan, sla maar ne keer goe door, laat je eens goed gaan, komt wel los
Dan Uw fichke van de lamp lostrekken (2 fichekes) en je hebt de spiegel in je hand, dan rustig demonteren...simpel.
Als je kabelschoentjes (=fichekes) gecorrodeerd zijn kun je er best wat WD40 opspuiten (maak ze eerst wat schoon)
Montage => omgekeerd te werk gaan
Suc6
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
-
Roadrunner NL
Re: Witte pinkers
Rob,RobVM schreef:All,
ik bestelde na het lezen van eerdere topics over witte pinkers mijn exemplaren begin deze week in de USA ( thx voor de links in dit forum )
Ik lees hier en daar dat het niet echt moeilijk is om deze zelf te installeren.
Ergens begint deze procedure met : verwijder de behuizing...
Kan iemand me vertellen hoe ik hier eigenlijk aan begin ?
Moet ik het dashboard losmaken om zo in de spiegelbehuizing te komen want ik zie anders nergens iets wat ik kan losvijzen !
Bedankt voor jullie input !
BMW 1100RT
Wat kosten de pinkers uit de USA all inclusief ?
Tom.
BMW R1150RT 2001 Dark blue
-
George Michael
haai all,
ondertussen gelukt en inderdaad geen probleem hoor ! 5 minuutjes voor elke pinker en gedaan...
Prijs is 34$ dus echt niet duur en ik moet zeggen dat het resultaat knap is.
Zien of ik vandaag nog een foto kan nemen en dan post ik die wel.
in ieder geval bedankt voor de tips voor vervanging !
ondertussen gelukt en inderdaad geen probleem hoor ! 5 minuutjes voor elke pinker en gedaan...
Prijs is 34$ dus echt niet duur en ik moet zeggen dat het resultaat knap is.
Zien of ik vandaag nog een foto kan nemen en dan post ik die wel.
in ieder geval bedankt voor de tips voor vervanging !