daarom rij ik met een (oude) RS en doe ik de moeite niet om verplaatsingen te doen voor mijn banden, ik koop ze hier achter mijn deur
Wie steekt zijn banden zelf?
Moderator: GVN
-
Iron Gonzo
volkomen gelijk
daarom rij ik met een (oude) RS en doe ik de moeite niet om verplaatsingen te doen voor mijn banden, ik koop ze hier achter mijn deur
ik betaal dan wel ietsje petietsje meer, maar heb al minder risico dat ik onderweg wordt omvergereden en dat mijn verbruik extreem laag is 
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Moest het maar om 20 € gaan, dan zou het vrij belachelijk zijn jaJan Lt schreef:wel een fiets kopen van 5,10,15, of zelfs 20 duizend euro ...
... ik zou me lichtelijk schamen mocht ik met banden bij de bandenboer binnengaan en zeggen die heb ik 20 euro goedkoper gevonden dan jij ze verkoopt.
En als ik morgen twee perfect identieke motors zie staan en de ene kost 6.000 € en de andere 8.000 €, dan moet jij eens raden welke ik koop
Mijn schaamtegevoel is compleet verdwenen na de invoer van de Euro die alle prijzen serieus de hoogte in heeft gejaagd. Daar hebben de verantwoordelijken zich ook geen seconde over geschaamd
Trouwens, deze bandenboeren schamen zich ook niet hoor:
Verschil tussen goedkoopste en duurste is idd 130 €Pete schreef:Toch wel straf hoor. Heb even zitten rondbellen naar 4 bandencentrales voor een identiek setje Tourancen en dit waren de prijzen die ik doorkreeg: 306, 380, 250 en 328 euro.
Wie zijn hier de centenpikkers .....
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

Jan Lt schreef:Na dit allemaal gelezen te hebben zijn er toch aardig wat centenpikkers
op het forum wel een fiets kopen van 5,10,15, of zelfs 20 duizend euro en dan 25 euro zelf proberen te verdienen op je banden .
Vraag me af of dit niet een klein beetje erover is
Het is niet altijd de prijs die het doet maar ook de service die je krijgt is wat waard.
Als we niemand een cent meer gunnen blijven we beter thuis denk ik.
De pint in de supermarkt is ook goedkoper dan op de hoek,
en zo kan je nog een tijdje doorgaan.
Natuurlijk doet ieder het zijne, maar ik zou me lichtelijk
schamen mocht ik met banden bij de bandenboer binnengaan en zeggen die heb ik 20 euro goedkoper gevonden dan jij ze verkoopt.
groeten
Jan
Ik verslijt elk seizoen 2 sets Michelin Pilot-Powers met mijn Boxercup.
Met een paar vrienden kopen we banden aan bij Rodamoto en als je er genoeg tergelijkertijd koopt, kan je discussieren voor een nog betere prijs.
(mijn laatste set heeft mij 203 Eur gekost. Dezelfde set in BT014: 188 Eur)
Eventjes surfen geeft mij in Belgie prijzen van 330 tot bijna 400 Eur voor de Michelins.
Ik ben hiervoor helemaal niet beschaamd: is de bandenboer beschaamd dat hij enorme winstmarges neemt ?
Daarbij moet je niet naar een bandenboer gaan om je band er op te leggen, de meeste machines kunnen nu wielen aan tot 20".
Mijn banden worden erop gelegd in een VW garage, een andere hier gaat naar een Ford garage.
Misschien een tip als je met je wagen naar een volgend onderhoud gaat.