Topcase
Moderator: GVN
Topcase
Deze week een originele tweedehands RTtopkoffer gevonden, zeer mooi verzorgd. Met een beetje geduld bots je er toch nekeer op hé, voor 150 eurootjes ........ wel, 'k ben kontent zulle !!
-
Iron Gonzo
dringen een beetje bruinsel nodig
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Iron Gonzo
Re: Topcase
zo zie je maar dat het altijd wel eens treftWatour schreef:Deze week een originele tweedehands RTtopkoffer gevonden, zeer mooi verzorgd. Met een beetje geduld bots je er toch nekeer op hé, voor 150 eurootjes ........ wel, 'k ben kontent zulle !!
ik ben ook op 2 honda XL600R gekomen voor spotprijs (anders had ik ze niet gekocht
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
lap, d'er was toch genen bij uit Kalken ( tweedehands.be)...weeral te lang getwijfeld. Enfin , proficiat met de aankoop hé.IRON GONZO schreef:zo zie je maar dat het altijd wel eens treftWatour schreef:Deze week een originele tweedehands RTtopkoffer gevonden, zeer mooi verzorgd. Met een beetje geduld bots je er toch nekeer op hé, voor 150 eurootjes ........ wel, 'k ben kontent zulle !!
ik ben ook op 2 honda XL600R gekomen voor spotprijs (anders had ik ze niet gekocht :wink:
" beem me up, scotty !!"
-
Iron Gonzo
als je het over de honda's hebtzed schreef:lap, d'er was toch genen bij uit Kalken ( tweedehands.be)...weeral te lang getwijfeld. Enfin , proficiat met de aankoop hé.IRON GONZO schreef:zo zie je maar dat het altijd wel eens treftWatour schreef:Deze week een originele tweedehands RTtopkoffer gevonden, zeer mooi verzorgd. Met een beetje geduld bots je er toch nekeer op hé, voor 150 eurootjes ........ wel, 'k ben kontent zulle !!
ik ben ook op 2 honda XL600R gekomen voor spotprijs (anders had ik ze niet gekocht
nee niet uit kalken, de mijne komen uit waarschoot
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Ik dacht dat het een Honda was die iemand uit Kalken te koop aanbood op tweedehands. Ik had hem deze week opgemerkt op de site, maar dit weekend was hij al weg, vandaar dat ik dacht dat jij hem gekocht had.IRON GONZO schreef:als je het over de honda's hebtzed schreef:lap, d'er was toch genen bij uit Kalken ( tweedehands.be)...weeral te lang getwijfeld. Enfin , proficiat met de aankoop hé.IRON GONZO schreef: zo zie je maar dat het altijd wel eens treft
ik ben ook op 2 honda XL600R gekomen voor spotprijs (anders had ik ze niet gekocht :wink:
nee niet uit kalken, de mijne komen uit waarschoot :wink:
What a mistake-a to make-a
" beem me up, scotty !!"
help topcase!
hallo, heeft er soms iemand nog een topkoffer (liefst zwart) op zolder liggen waar hij van af wil. Ik vertrek volgende week vrijdag met mijn R1100RS naar Zuid-Frankrijk en zou toch over een ietse pietsie meer bagagecapaciteit willen beschikken dan nu met mijn twee zijkoffers. Thanks
-
Boskrabber
Ja ik heb mij een Cee Baileys scherm aangeschaft voor de 1200rt, en dat voor 120 eurootjes, aldus moet ik het niet meer bestellen in het buitenland.Watour schreef:Deze week een originele tweedehands RTtopkoffer gevonden, zeer mooi verzorgd. Met een beetje geduld bots je er toch nekeer op hé, voor 150 eurootjes ........ wel, 'k ben kontent zulle !!
R1200RT
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Re: topcase
lenny1 schreef:beste ruiter,
weet jij mischien waar je een topkoffer kan huren?
tnx
schuim de verhurende dealers eens af in je buurt.
Vroeger kon het ook bij rad, maar die hebben hun verhuurmethode hier en daar doorgeschoven naar de dealers.