1150RT Versus 'Racers'

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
George Michael

1150RT Versus 'Racers'

Bericht door George Michael »

Heerlijk, net stukje wezen rijden. Een stuk tweebaans met veel rotondes. Kwam 2 'racers' tegen. Op de rechte stukken kon ik ze maar net bijhouden, maar toen kwamen de rotondes . . . . . Heeeeeeeerlijk :twisted: Mijn RT was sneller door de rotondes dan de 'racers' :twisted: Geeft toch wel een goed gevoel :twisted:
Honda PC800 / Honda Deauville / BMW R1150RT . . . What next: BMW R1200RT? / BMW R1200GSA? / Landrover Defender / Saab 9-3 Cabrio?
JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

da heeft niks met het motorenverschil te maken, maar gewoon omdat die janetten op hunne racer niet kunnen rijden en geen bochten kunnen pikken...
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
George Michael

Bericht door George Michael »

Klopt, waren waarschijnlijk zgn. 'mooi-weer-racers'. Maar doet mij als zgn. 'hele-jaar-door-rijder' wel goed :D
Honda PC800 / Honda Deauville / BMW R1150RT . . . What next: BMW R1200RT? / BMW R1200GSA? / Landrover Defender / Saab 9-3 Cabrio?
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

JH. schreef:da heeft niks met het motorenverschil te maken, maar gewoon omdat die janetten op hunne racer niet kunnen rijden en geen bochten kunnen pikken...
Je was me net voor J-H.

Die gasten zullen zeker niet hun 'knieke tegen de grond' gelegd hebben, want als mijne zoon zijne R6 platgooit in de bocht of op rotondes, dan kan ik zijn nummerplaat allang niet meer lezen en in de rechte stukken kan ik het ook wel vergeten met mijnen RT :cry: :P
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
RBee

Bericht door RBee »

Je wordt ouder papa. :lol: :lol:
R 1250 GSA

Foto's: http://RBee.SmugMug.com" onclick="window.open(this.href);return false;
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

RB-RT schreef:Je wordt ouder papa. :lol: :lol:
Maar ook wijzer :wink: :lol:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Fox30

Bericht door Fox30 »

BiemeRT schreef:
RB-RT schreef:Je wordt ouder papa. :lol: :lol:
Maar ook wijzer :wink: :lol:
1 - 1
Is een goeie :!: :lol: :lol: :lol:
SBK_Mario

Bericht door SBK_Mario »

Reed vroeger met een VFR en knie down was geen probleem.Rijd nu met R 1200 S en neem dezelfde bochten wel veel sneller maar raak de grond in de verste verte niet meer.Jammer hield wel van het schrapend geluid van de knieslider in een bocht of rotonde.

:D :D :D
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

SBK_Mario schreef:Reed vroeger met een VFR en knie down was geen probleem.Rijd nu met R 1200 S en neem dezelfde bochten wel veel sneller maar raak de grond in de verste verte niet meer.Jammer hield wel van het schrapend geluid van de knieslider in een bocht of rotonde.

truuukje
uit uw zadel gaan hangen met uw kont en knietje richting asfalt duwen.
wedden dat het ook lukt met uw boxer :wink:
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Hanzy_S

Bericht door Hanzy_S »

SBK_Mario schreef:Reed vroeger met een VFR en knie down was geen probleem.Rijd nu met R 1200 S en neem dezelfde bochten wel veel sneller maar raak de grond in de verste verte niet meer.Jammer hield wel van het schrapend geluid van de knieslider in een bocht of rotonde.

ER zijn nu zoveel meer mogelijkheden.
- steuntjes tegen de grond
- cylinderbeschermers tegen de grond
- daarna kleppendeksel
- voor de rt en gs mannen uitlaat tegen de grond....
- enz

Wie wil nog met iets anders dan een boxer rijden. :lol: :lol: :lol:
[ s ]R1100R[ /s ]
R1200S
Afbeelding
buzzy

Bericht door buzzy »

Zelfs met een RT kunnen de steuntjes tot tegen de grond maar is wel even schrikken als je het niet verwacht.
Het is inderdaad leuk voorons alsdoorrijdersom die goed-weer-rijders zo te grazen te nemen.
P.S. zoals sommigen misschien al weten ik ben ook een RT (1100) rijder sinds voorig jaar half maart.
Dit is tevens mijn eerste BMW, begonnen met HERCULES, dan 3 maal honda (CB250, CBX550, CBX750) , dan Yamaha FJ900s en nu dus R1100RT.
Dit is wel de handigste en meest comfortabele tot nu toe.
Plaats reactie