mistlichtjes voor een F650cs
Moderator: GVN
mistlichtjes voor een F650cs
Aangezien mijn scarverke blijkbaar nogal onopvallend is qua verlichting zou ik er vooraan extra licht willen bijzetten.
Theelichtjes gaan niet lang genoeg mee en verlengkabel voor die luster uit Massive zie ik al helemaal niet zitten.
Iemand een idee van type dat voor een Scarver geschikt is?
Een collega raadde lichten van Hella aan ...
Op de site van Wunderlich zie ik wel zo'n setje staan voor de F650cs maar het enige dat m'n bescheiden Duits er van maakt is dat het verstralers zijn...
Alle hulp en tips welkom
Theelichtjes gaan niet lang genoeg mee en verlengkabel voor die luster uit Massive zie ik al helemaal niet zitten.
Op de site van Wunderlich zie ik wel zo'n setje staan voor de F650cs maar het enige dat m'n bescheiden Duits er van maakt is dat het verstralers zijn...
Alle hulp en tips welkom
-
- Contacteer:
K'heb zelf zo'n set op de sczarver van mijn echtgenote gehad en wij waren daar tevreden van. Wel opletten : niet laten branden zonder dat de motor draait of binnen de 5 minuten lege batterij !
Visit our web-site : http://www.exme.be" onclick="window.open(this.href);return false;
R1150RTERKE,
Bedankt voor je reactie.
Zijn die lampjes van Wunderlich verstralers of mistlampen?
Of zitten er meerdere spiegels in het pakket?
Vanmorgen nog maar eens ondervonden op de A'pse ring dat met die gigantische nevel van regenwater een mistlampke voor en achter wel aan te bevelen is... en waar zat m'n fluovest, juist ja, in de topcase achterop
Bedankt voor je reactie.
Zijn die lampjes van Wunderlich verstralers of mistlampen?
Of zitten er meerdere spiegels in het pakket?
Vanmorgen nog maar eens ondervonden op de A'pse ring dat met die gigantische nevel van regenwater een mistlampke voor en achter wel aan te bevelen is... en waar zat m'n fluovest, juist ja, in de topcase achterop

Onder deze link vind je een topic met allerhande lichtjes. Als je iets ziet dat je aanstaat, de poster zal je zeker verderhelpen.
-
Re: mistlichtjes voor een F650cs
Hé Vozmed,vozmed schreef:Aangezien mijn scarverke blijkbaar nogal onopvallend is qua verlichting zou ik er vooraan extra licht willen bijzetten.
Alle hulp en tips welkom
Ik laat ze allebei branden.
Krijg je zo af en toe wel een signaal van het tegemoet komende verkeer, maar dan weet je wel zeker dat ze je gezien hebben.

Grtz.
Charles
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly