toen ik hem aankocht zat de zumo in een totaalpakket voor zowel bevestiging voor moto als wagen. Nu beiden werken perfect. Uit die houder voor de wagen komt een gesproken begeleiding maar die is echt wel heel stilletjes. Is er een mogelijkheid om extra boxen aan te sluiten of zo? Ik wil zeker niet extreem gaan of zo hoor, iets luider dan het nu is, zou al heel goed zijn. Weet iemand of dit in de eerste plaats kan, en indien wel wat ik hiervoor moet gaan halen? ik dacht aan zo een soort van kleine boxjes met hoofdtelefoonaansluiting of eventueel aansluiten op de boxen van de wagen zelf of zo, maar kben daar niet super handig in dus liefst de meest makkelijke oplossing
in de houder zitten 2 aansluitingen. 1 waar een pinnetje in zou kunnen en daar staat "radio out" op, en de andere is zo een aansluiting zoals ongeveer in mijn gsm zit waarmee ik foto's kan op de pc overbrengen.
alvast bedankt
ECM schreef:Lees eerst de gebruiksaanwijzing zou ik zeggen.
Het volume in de zumo is [jawel!] instelbaar. Ik ga dagelijks met 2 hoortoestellen door het leven, maar ik heb toch de automount niet op max staan..
geluid van de zumo staat op 100% voor volume en 70% voor mp3. Automount is niet instelbaar en is echt héél stilletjes, radio moet afstaan om er iets van te kunnen maken.
ECM schreef:Nogmaals lees de gebruiksaanwijzing eens goed door.
Er zijn 2 manieren om het volume harder te zettten
(hint:) volumeknop links onder??)
inderdaad
er zijn 2 volumeregelingen.
Eentje "algemeen" en eentje om mp3 en geluid apart te regelen.
Staat je master volume te laat, dan kan de rest nooit hoorbaar worden
wemalo schreef:Muziekgeluid van de Zümo in de autohouder is bij mij mono. Is dit normaal? Op de motor heb ik wel mooi geluid.
de autohouder heeft toch maar één luidspreker. Dus volgens mij kan je moeilijk stereo horen uit één luidspreker.
Maar zowiezo, ik dacht dat de zumo mono is.
Misschien plakte uw stickertje er nog op. Ik heb ook pas enkele weken na mijn aankoop gemerkt dat er achteraan op de steun voor in de wagen een wit stickertje plakt. en dat ding bedekt ongeveer de helft van de gaatjes van de box. Dat maakte wel een verschil.