alarmlichten
Moderator: GVN
alarmlichten
Op mijn Funduro kan ik enkel, of de linker-, of de rechtpinkers gebruiken.
Ik zou graag de mogelijkheid hebben om ze alle vier tegelijk te gebruiken.
Is dat mogelijk??
Kan ik dat zelf plaatsen en hoe??
Ik zou graag de mogelijkheid hebben om ze alle vier tegelijk te gebruiken.
Is dat mogelijk??
Kan ik dat zelf plaatsen en hoe??
Den John zal je daar beter op kunnen antwoorden, maar misschien vind je hier al het nodige materiaal 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

-
Iron Gonzo
alles is mogelijk
en als je wat verstand hebt van elentriek kan je dat zelf
en als je wat verstand hebt van elentriek kan je dat zelf
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
sislowie,
Ik weet niet bij de Funduro, maar bij de K-serie is er onder de tank een ongebruikt 2-polig (sorry 3-polig) stekkertje waar je een schakelaar aan kunt hangen om de alarmlichten te laten werken.
Ga even naar
http://www.repairmanualclub.com/index.php?dlid=36
maak een account aan en download de manual.
Mss staat het daarin beschreven
Greetz, J-P
Ik weet niet bij de Funduro, maar bij de K-serie is er onder de tank een ongebruikt 2-polig (sorry 3-polig) stekkertje waar je een schakelaar aan kunt hangen om de alarmlichten te laten werken.
Ga even naar
http://www.repairmanualclub.com/index.php?dlid=36
maak een account aan en download de manual.
Mss staat het daarin beschreven
Greetz, J-P
Laatst gewijzigd door naftje op 26 mei 2007, 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Tja, denk niet dat een F650 gelijk is aan een K.
Van een K ken ik niet veel maar de bediening van de pinkers zijn duidelijk anders.
Ik heb op mijn F-ke maar 1 knoppeke voor de pinkers: naar links duwen voor links, naar rechts voor rechts en indrukken om hem af te leggen.
Wedden dat da fiche-ke onder de tank ook niet aanwezig is
Van een K ken ik niet veel maar de bediening van de pinkers zijn duidelijk anders.
Ik heb op mijn F-ke maar 1 knoppeke voor de pinkers: naar links duwen voor links, naar rechts voor rechts en indrukken om hem af te leggen.
Wedden dat da fiche-ke onder de tank ook niet aanwezig is
-
pvde
- Contacteer:
Yep,
Zoals op de foto te zien is de schakelaar van een F reeks gelijk aan de jappen hun pinkers.

Bij Moto2000 hebben ze daar oplossingen voor, zie HIER (kijk bij Special Parts, 4 Warning Lights)
Houdoe
Zoals op de foto te zien is de schakelaar van een F reeks gelijk aan de jappen hun pinkers.

Bij Moto2000 hebben ze daar oplossingen voor, zie HIER (kijk bij Special Parts, 4 Warning Lights)
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L